Vraagje: stel de sluitingsdatum is 21 oktober, je meldt je op 21 oktober af voor de wedstrijd, via mail. In het reglement van de manage staat: na sluitingsdatum dient het startgeld ten allen tijde betaald te worden. Ben ik startgeld verschuldigd?
Ps er is geen startlijst aanwezig, wedstrijd is pas 2 weken later.
Ik heb ook zoeits en om nou een nieuw topic te openen kan ik het ook hier neer zetten. Ik heb me laatst afgemeld voor een wedstrijd, dit was een week van te voren. Ze vertelde dat ik mijn startgeld verschuldigd was omdat ik mij na sluitingsdatum heb afgemeld. Maar nu het grote punt, er stond helemaal geen sluitingsdatum in. Ik heb nu een factuur gekregen, weten jullie raad?
Volgens mij moet er van elke wedstrijd een vraagprogramma bekend zijn, daar zou je een copy van kunnen vragen. Maar ik heb afgelopen voorjaar ook een wedstrijd van mijn dochter volgens mij voor sluitingsdatum afgemeld (been in gips). Toch 2 maand naar datum een rekening, aangezien ik de datum van afmelding / sluiting niet meer wist maar betaald. Sluitingsdatum zou je dus kunnen navragen, evt. zelfs bij knhs, afmelden doe ik in vervolg dus of persoonlijk, of per mail, met ontvangstbevestiging en datum sluiting in de mail,... Nadeel van startlijsten is dat het vraagprogramma weg is als de startlijst er is, misschien bij knhs straks beter!
doom
Geplaatst: 05-11-11 23:52
Je kan op de website van het knhs kijken bij de wedstrijd kalender. Daar staan alle wedstrijden op, incl vraagprogramma's en dus ook de sluitings data's
De knhs is inderdaad een handige site om te bekijken wanneer er wedstrijden zijn en voor wanneer jij je moet inschrijven. Je kunt ook een kijkje nemen op www.wedstrijdplatform.nl