Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
't is gewoon l2
Peanutbutter schreef:Wat raar dan dan mijn vriend die niet hoger dan L1 + 6 was gewoon met een hengst mag starten.
Vienna2007 schreef:Het is echt L2. Mijn vriendin was er ook echt van overtuigd dat ze een hengst mocht starten in het L1, omdat ze zelf M1 was geweest, terwijl de hengst nog geen niveau had gelopen... Die zag ook al haar wedstrijden in het niet opgaan.
Vienna2007 schreef:Peanutbutter schreef:Wat raar dan dan mijn vriend die niet hoger dan L1 + 6 was gewoon met een hengst mag starten.
Dan krijgt hij binnenkort bericht dat zijn gereden punten nietig verklaard worden!
Het is echt L2. Mijn vriendin was er ook echt van overtuigd dat ze een hengst mocht starten in het L1, omdat ze zelf M1 was geweest, terwijl de hengst nog geen niveau had gelopen... Die zag ook al haar wedstrijden in het niet opgaan.
snikky schreef:als je 2x in dezelfde klasse bent uitgekomen mag je in die klasse of elke klasse daaronder starten, dus je vriendin had geen recht om in het L1 te starten, maar had haar hengst wel gewoon in de B mogen starten!
Vienna2007 schreef:Dat is al zeker 3 jaar, omdat ik zelf toen met een hengst startte. Ik werd toen zelfs op mijn vingers getikt, doordat zijzelf een fout gemaakt hadden.
Zou toch banketstaaf zijn als al je vriend zijn behaalde scores zo de prullenmand in gaan vind je niet?