Mijn paard heeft een peesblessure en ik weet niet hoe lang het allemaal gaat duren maar nu wil ik voor aankomend jaar mijn startkaart opzeggen. Nu vroeg ik me af of mijn winstpunten nog geldig zijn al zou ik de startkaart weer aanmelden volgend jaar als mijn paard weer goed is. (Ik heb B+10 geen idee of dit uitmaakt.)
Alle behaalde resultaten van het verleden blijven staan, zowel van het paard als ook van de ruiter.Als je nu je startkaart opzegt en em over twee jaar weer activeert, dan staan die punten nog steeds!
Ja gelukkig wel, ik heb met me paard ook me startkaart afgezegd en ben er blij mee dat de wps wel blijven staan. Kan ik het over een jaartje mooi weer oppakken.
weet ik dit ook weer heb zelf ook startkaart opgezegd vanwege nieuwe lessen,waar ik helemaal opnieuw moet rijden dus zal wel een dik jaar bezig zijn daarmee.hopen dat je paard snel weer opknapt.
NicoleLoonen
Geplaatst: 09-11-11 16:15
Volgens mijn informatie blijven je winstpunten gewoon staan. Je kunt bij aankoop van een paard toch ook altijd zijn/haar wedstrijdgeschiedenis opvragen via KNHS