Verandering van rijvereniging en startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeZ

Verandering van rijvereniging en startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 13:39

Hoi,
Ik zit nu bij een rijvereniging en heb daar een startkaart. Nou ga ik per 1 januari naar een andere rijvereniging, maar hoe moet ik dat regelen met mijn startkaart.. Want die wordt toch automatisch verlengd als je hem niet afmeld? Hoe moet ik het regelen dat ik per 1 januari een startkaart van de nieuwe vereniging krijg? Kan ik dat op internet regelen, of zou ik moeten bellen naar de knhs??

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 07:58

als je opgezegd hebt bij de ene verenging wordt automatisch ook jouw startkaart opgezegd.
je moet dan een nieuwe aanvragen via de nieuwe verenging, bel even met de wedstrijdsecretaris van de nieuwe verenging en die kan je alles uitleggen en desnoods regelen voor je.

NienkeZ

Re: Verandering van rijvereniging en startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 10:17

Okee dankje, zal wel even bellen idd :P

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:19

Even bellen inderdaad.
Toen ik overging naar een andere vereniging hebben zij alles voor mij geregeld.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:19

Ik heb het ook geregeld.
Bij mijn oude vereniging opgezegd per mail en gevraagd of ze me de bevestiging van de KNHS wilde mailen (want zij moeten jou bij de KNHS opzeggen)

Deze mail doorgemailt naar mijn nieuwe vereniging en daar ook mijn copie startkaart ingeleverd en zij zal mij dan aanmelden per 1 januari 2012.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:42

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:44

Ik heb het net zelf allemaal moeten regelen. Zaak is dat je eerst bij je oude vereniging af laat melden per 1-1. Vervolgens moet de nieuwe vereniging je aanmelden per 1-1. Daarna stuur je de KNHS een mailtje met al je gegevens en dat je je startkaart om wilt laten zetten en dat is alles!

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:49

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:50

Dan heb je geluk! Ik ben een control freak, ik wil het zelf in de hand hebben dus heb ik het zelf gedaan. Moest voor mij ook snel geregeld worden i.v.m. selecties...

NienkeZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 15:14

Okee, thanks voor alle reacties! ik heb mijn eigen verengiging een mail gestuurd dat ik wil opzeggen per 1-1,, maar daar heb ik verder ook nog niks van gehoord. maar zal nieuwe vereniging ook nog bellen/mailen, en ik moet zowiezo knhs bellen, want er staat een fout op m'n startkaart,, dus kan ik het dan mooi direct ook aan hun melden :)
alleen,, ik stop nu met lessen bij iemand, omdat ik het idee heb dat ik er niet veel meer van kan leren. 4 jaar les bij gehad, en nu is het wel een beetje klaar. maar wat zal ik tegen haar zeggen?! want het is best wel banketstaaf om te zeggen dat ik er niks meer leer haha. :P
Xx

Parel1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:04

hoi ik heb het precies zo gedaan als kleinvosje.. was zo gepiept!

succes ermee!

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:55

kleinvosje schreef:
Dan heb je geluk! Ik ben een control freak, ik wil het zelf in de hand hebben dus heb ik het zelf gedaan. Moest voor mij ook snel geregeld worden i.v.m. selecties...

Hoezo moest snel geregeld ivm selecties bij jou? Ik heb me ook per 31/12 afgemeld bij de ene, en per 1/1 ingeschreven bij de ander. De selecties zijn toch per combinatie dus tellen gewoon allemaal mee heb ik mij laten vertellen door beide verenigingen..? (ik heb er 1 in nov, 1 in dec, en 1 in januari namelijk)

Bij mij wordt ook alles geregeld, hoef zelf niks te doen.. (hopelijk gaat alles goed ;) )

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:05

GWR, ik veranderde niet alleen van vereniging maar daarmee ook van regio. Je mag maar in 1 regio selecties rijden, ik wilde snel zekerheid i.v.m. inschrijven voor de selecties. Ik had het wel allemaal kunnen laten doen, maar ervaring heeft geleerd dat dat niet overal even snel en goed gaat. Daarom heb ik het gewoon zelf geregeld!

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:08

Oh maar dan snap ik het ;) ik blijf in dezelfde regio dus dan geldt dat voor mij niet. Ik schrok al haha.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:24

Nee, dan zul je daar geen last van hebben nee, je blijft in dezelfde regio. Het heeft te maken met de jury, als je door compleet andere juryleden dan de rest beoordeeld bent/wordt, telt het niet mee...