ben toch maar naar het concour gegaan
lopend, alleen, ik wist gelukkig waar ik moest zijn ondanks het regende
het zadel kon met iemand mee in de auto!
ik helemaal blij dus meteen een deken enz mee gegeven
daar eenmaal aangekomen (na 3 kwartier- uur lopen) ff dekentje op doen...kijken waneer ik moet en inrijden
het duurde best lang voordat ik moest..
Ik had gewoon een witte blause met een zwart jasje-vest achtig iets eroveraan en een lezer had ik gelukkig gevonden, iemand van stal
De dressuur proef (proef 9) ging na mijn gevoel echt goed, de voltes waren mooi rond draf ging goed, liep zelfs een stuk aan de teugel dus ik helemaal trots: einduitslag: 140 punten met comentaar, je volte was niet rond, liep niet door de hoeken, liep niet aan de teugel en kon netter....naja...ach ik wist dat de volte rond was en we goed liepen maja dan houd ik de eer maar voor mezelf...hehe

Toen afgezadeld lekker laten staat met dekentje om...toen springen
ik zat eigenlijk in De L maar omdat ik wist dat dat niet goed zou gaan en eigenlijk in de B wilde , hebbik me laten overzetten...pfjuuw dat kon
Hindernis 1, weigering (

hij ging als super super hard en was niet in te houden , ondertussen nog bij hindernis 5 was ie met zn voor benen en achterbenen gewoon letterlijk BOVENOP de hindernis gaan staan (vreemd) en stapte er vanaf..geen balk eraf ..vreeeeemd..
toen hindernis 9, het probleem: de muur, en nog hoog en breed ook, weiger..uitgebeld jammer maar ik was hardstikke trots na de afgelopen keren wask wel ff me vertrouwen kwijt maar nu was ik gewoon weer helemaal blij
wel 3 weigeringen oke...maar geen een balk eraf en dat betekend toch wel dat ie t makkelijk kan
ben toen meteen naar huis gegaan omdat het begon te regenen dus de uitslag weetik nog niet.. hoor ik nog wel maja toch geen prijs dusz

algoed, leuke dag gehad en het is zeker goed gegaan voor mij eerste wedstrijd ever!
super trots op Swift en ben toch blij dat ik ben gegaan
Fotos van springen komen nog bij ITP, moeten ontwikkeld worden
De foto van de hindernis waar die bovenop stond is er waarschijnlijk ook dus zal het er op zetten
XXX Renée