Ik ga mijn 3e dressuurwedstrijd tegemoed, maar ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen! De eerste wedstrijd had ik een lange vlecht gedaan, net als bij de 2e. Maar nu heb ik mijn haar kort geknipt, en past het amper in een staart! Omdat het onderlinge wedstrijden zijn op de manege wil ik er niet te veel geld aan uitgeven! alvast bedankt!
dat is ook wel handig! voor eronder! heel erg bedankt!
Lotje02
Geplaatst: 21-10-11 13:29
Ik had hetzelfde probleem nadat ik mijn haar kort had laten knippen....Ik had altijd een staart en dan zo'n clip met een 'zakje' waar je dan die staart indeed. Bij de ruitersportzaak heb ik toen zo'n haarnetje gekocht (die dingen kosten niks) Maar ik vond het echt geen gezicht...dus toen heb ik eerst dat haarnetje gedaan en dan (met netje en al) een staartje gemaakt en vastgezet met die clip. Er zat dus amper haar in het 'zakje' maar het leek wel of ik gewoon lang haar had.
Ik heb altijd een vlecht. Krijg vaak een 8 en soms 9 voor verzorging dus niks mis mee.
Mjay
Geplaatst: 24-10-11 13:51
bedenk wel dat dit onderling is, bij officiele wedstrijden moet het haar in een knot en mogen er geen pieken uitsteken
MelanieB
Geplaatst: 24-10-11 13:51
Mjay schreef:
bedenk wel dat dit onderling is, bij officiele wedstrijden moet het haar in een knot en mogen er geen pieken uitsteken
Ik rijd officieel en heb gewoon altijd mn haren in een nette strakke vlecht. Staat ook niks van in het dressuur reglement wbt haar bij kledingvoorschriften ed.
xlotjex
Geplaatst: 13-11-11 16:07
IK HEB VOLGENDE WEEK OOK EEN WEDSTRIJD, EN HEB MET EEN SOK EEN DONUT GEMAAKT ZIE DIT FILMPJE: http://www.youtube.com/watch?v=7OZTVJ2MW3I daar word dat presies uitgelegt, dan krijg je dus een dressuur knot, en dan kun je het netje erom een doen !
heel gewoon, haren bij elkaar pakken, net alsof je een knotje gaat maken, dan heel snel cap eroverheen ; is heel mooi en je zit niet met lastige speldjes oid.....