Gisteren ging ik voor het eerst L crossen, te Heino. Hier mijn verslag.
Het was weer een vroeg dagje want we vertrokken alweer om 7 uur. Om 8 uur kwamen we aan op het terrein en ik moest om kwart over 9 dressuur starten. Geen gestress dus nodig en kon alles op me gemak doen.

Bij het inrijden liep ze best wel goed

Na Melano te hebben afgezadeld en de knotjes eruit heb gehaald had ik nog anderhalf uur de tijd voordat ik moest springen. Werd dus flink doorlopen met de cross lopen

Het was een hele andere cross dan ik was gewent en ook wel had verwacht. Het was alleen maar in het bos op best wel smalle weggetjes en veel, maar dan ook veel bochten

Daarna Melano en mezelf ingepakt voor de cross. Op naar het springen

Na gegroet te hebben ging de bel en daar ging ik. Net zoals bij het inspringen sprong ze super, ik kan het blijven zeggen

Na 10 minuten te hebben gestapt kon ik naar de dierenarts gaan. Hartslag was helemaal goed en daarna moest ik met der voorrennen. Achter liep ze niet helemaal 100%. Niet kreupel ofzo maar vlede week in Neede had ze daar ook al een beetje last van. Maar eventjes heel goed in de gaten houden. Goedgekeurd werd ze wel

Je kon heel leuk inspringen voor de cross. In het bos kon je een klein rondje rijden met 4 boomstamhindernissen om het zo maar te noemen

"Nog 10 seconden... 5, 4, 3, 2, 1, GO!" Whoeiii dat is zo'n leuk gevoel

Omdat mijn vader nog bij de waterbak stond om foto's (

Bij de DA was Melano helemaal goed en kon ik haar gaan afzadelen bij de trailer. Wou dat gekke peerd niet eens wat drinken. Begrijpen jullie dat nou

Omdat de uitslag er nog niet hing gingen we maar bij de waterbak kijken. Is echt leuk om te zien

Om half 2 hing de uitslag er. Een eerste plaats voor mij

We gingen maar naar huis en me vader zal om kwart over 5 weer terug gaan naar Heino om mijn prijs op te halen, lievv

Een super dag dus voor mij en ik ben echt zooo blij

Foto's komen er aan, zijn er best veel!