Maargoed, dat was op zich te overleven. De eerste proef liep ie echt als een zonnetje, wat een meevaller zeg want vrijdag in de les liep ie zó klote!!
Toen dus 50 minuten wachten, beetje stappen met lang teugeltje en daarna weer oppakken. Meneer had geen zin meer en sprong zomaar de losrijdring uit
Resultaat: 157
Maar wat ik nou enorm vreemd vond:
Paard heeft erg beperkte mogelijkheden en loopt achter onregelmatig
Stond er onderaan mijn coupon. Dat Waldo geen dressuurster is, wist ik al. Maar dit vond ik wel heel erg idioot.
Ik bedoel, we kunnen best een net proefje neerzetten hoor! Wat een ónzin! Met dit paard 'met beperkte mogelijkheden' heb ik toevallig al wel 8 winstpunten gereden in de L. PUH. En dat laatste, ik heb dus niks gemerkt. Maar als de jury hem slecht vond lopen, waarom laten ze me dan toch doorrijden?? Vaag hoor. Maargoed, ik heb Wal een dikke knuffel gegeven. Mijn paard met beperkte mogelijkheden heft super zijn best gedaan en ik ben onwijs trots op hem!

Ik ben dus wel zeker trots op mijn diertje. Ik wil niet dat de jury mij anders beoordeelt als anderen, maar ik vind het ook wel een beetje dom om zo'n opmerking erop te zetten. Wat heb ik daar nou aan? Ik overleg dagelijks met mijn instructeur en die zegt dat als ik gewoon netjes rijd, ik tussen de 148 en 160 moet kunnen rijden, en we zijn onze mindere punten (halsstrekken, middendraf/stap) aan het verbeteren en die probeer ik te compenseren met zijn goede kanten (galop, netjes op de letter, etc) Maar dit is zo'n afbrandende opmerking! Geef dan een beetje opbouwende kritiek ofzo. Van 'beperkte gangen, probeer eraan te blijven rijden' ofzo.
)
jammer hoor maareeuuhhh je vond t dus leuk?? mooi want ik had meegeholpen met organiseren