Ruiterpaspoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrietje

Ruiterpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 22:05

Ik rij met een ruiter paspoort van de FNRS. Mijn vriendin heeft laatst ene nieuwe aangevraagd en toen ik in haar ruiter paspoort stond zag ik in plaats van bijv. 2x de f-9 4 x. Dit omdat je de wedstrijden vaker zou moeten rijden volgens haar. Omdat je anders te snel doorstroomt. Ik heb dus nog gewoon een ruiter paspoort met 2 vakjes van de proef.

Mijn vraag was dus MOET ik nu een nieuwe gaan aanvragen of zou ik gewoon hiermee kunnen doorrijden?
Of hebben andere hier ook problemen mee etc?

Groetjes Kirsten

Kirrietje

Re: Ruiterpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 13:04

Iemand?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:10

Je kan een nieuwe aanvragen, dit kost volgens mij niets. Ik heb iedereen hier geadviseerd een nieuwe aan te vragen, omdat dan alles gewoon er ingeschreven kan worden :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 01:45

Ik heb een aantal jaren terug hetzelfde probleem gehad, destijds was het niet verplicht een nieuwe aan te vragen, bij mij was het zo dat mijn eerste en laatste proef inmijn ruiterpaspoort genoteerd werden volgens mij. De regeling kan verandert zijn, want dit was toen het net inging dat je 3 pp moest halen voor de F9.