dankjewel allemaal
@Janine001
plastron? Is dat zo'n ding voor om je nek dat het net lijkt dat het een blouse is?
wat het proevenboekje en de voorlezer betreft: ze heeft gezegt dat zij meegaat omdat het haar eigen pony is... Zij heeft er vroeger zelf wedstrijden mee gereden, maar nu heeft ze een paard. Deze pony word alleen gebruikt in de lessen. Aangezien ik daar 5 dagen per week ben uit school vroeg ze of ik haar pony dus bij wou rijden en wedstrijden als ik dat leuk vond.
@essiepessie
Ik heb zwarte/donkerblauwe handschoenen. Het zijn de donkerblauwe van Harry horse, maar die zien eruit als zwart. Zijn die goed of moet je witte hebben?
Haarnet is inderdaad ook handig..
Moet ik aan nogmeer dingen denken?
Ik bedacht net dat hij ook vast en zeker ingeënt moet zijn. Omdat hij nooit van het terrein afgaat heeft ze hem niet meer ingeënt.. Of hoeft dat niet?
@jury
Dat is inderdaad een handige site! Scheelt weer in de kosten.. Lid van een vereniging, daar had ik inderdaad ook nog niet aan gedacht..
Bedoel je met startgeld een startkaart of het geld dat je moet betalen aan de organisatie van de wedstrijd om aan de wedstrijd mee te mogen doen?