Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
celinedaisy schreef:Ik heb nog nooit gehad dat het anders rijd met nieuwere laarzen ? xd
en het is geen levensbeslissende wedstrijd. zie een selectie als een hewone wedstrijd. niet te druk over maken!
maar draag wat jij wilt en fijner vind zitten!
Dat kan ik echt niet, moet allemaal wel een beetje soepel zijn wil ik mn enkels kunnen bewegen. Dressuurgek schreef:celinedaisy schreef:Ik heb nog nooit gehad dat het anders rijd met nieuwere laarzen ? xd
en het is geen levensbeslissende wedstrijd. zie een selectie als een hewone wedstrijd. niet te druk over maken!
Knap als je zo met je niet ingelopen laarzen, zo weg kan rijdenDat kan ik echt niet, moet allemaal wel een beetje soepel zijn wil ik mn enkels kunnen bewegen.
en dan reageert mijn paard niet genoeg.
Dressuurgek schreef:celinedaisy schreef:Ik heb nog nooit gehad dat het anders rijd met nieuwere laarzen ? xd
Knap als je zo met je niet ingelopen laarzen, zo weg kan rijdenDat kan ik echt niet, moet allemaal wel een beetje soepel zijn wil ik mn enkels kunnen bewegen.
Gulpje schreef:Dressuurgek"
[quote="celinedaisy schreef:Ik heb nog nooit gehad dat het anders rijd met nieuwere laarzen ? xd
[/quote]
.