Startkaart kwijt, morgen wedstrijd. HELP!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Startkaart kwijt, morgen wedstrijd. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 07:52

2 Weken terug heb ik mijn laatste wedstrijd gehad. Alle spullen thuis op de tafel gelegd maar voor mijn verjaardag de volgende dag hebben mijn paps en zijn vriendin de tafel leeg geruimd. En nu vloog ik afgelopen nacht m'n bed uit want; Waar is mijn startkaart?

Hele kamer overhoop gehaald, hele benedenverdieping overhoop gehaald maar; geen startkaart. :n Midden in de nacht nog in de auto gaan kijken maar ook daar; geen startkaart. :n

Uiteindelijk doodvermoeid maar weer gaan slapen en vanmorgen een vriendin gesmst of zij 'm bij stom toeval misschien nog had; helaas niet. Eigenaresse al een smsje gestuurd of de startkaart toevallig bij het paspoort van het paard ligt of in haar tas maar nog geen reactie. Straks ga ik ook nog op stal kijken of ie daar ligt. Beide opties lijkt me ook erg sterk trouwens; ik had het immers allemaal thuis liggen.

Mijn grootste angst is dat hij tussen het oud papier is gekomen en nu dus echt weg is. Op de website van de KNHS had ik al zien staan dat je een duplicaat kunt aanvragen maar ik ga er vanuit dat ik die niet vandaag kan ophalen bijvoorbeeld..

Wie weet wat ik kan doen om morgen toch te kunnen rijden? Alvast bedankt!

_Annemiek

Re: Startkaart kwijt, morgen wedstrijd. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:54

de knhs gewoon eventjes bellen.
heb je meteen duidelijk antwoordt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:54

Sorry :(:)
Heb je goed je tas leeggehaald, bij je coupons gekeken van de laatste keer?

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:55

ik heb ook altijd mijn startkaart mee maar ik hoef hem nooit te laten zien en het paspoort ook niet je kan de gok nemen maar ik zo eerst toch nog even zoeken

EL4a1990

is het een grote/belangrijke wedstrijd? als het gewoon een normale wedstrijd is wordt en meestal niet gekeken naar de startkaart! Ik ben in 2 jaar tijd nog nooit gecontroleerd.

Onali

Ja maar je zal net zien dat ze er morgen ineens wel naar vragen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 07:56

Dat zou ik graag doen maar die zijn pas om 9 uur open. Ik dacht; in de tussentijd kunnen jullie me misschien helpen. :)

Tas helemaal leeggehaald, elk setje coupons doorzocht maar ook daar niet tussen. Zelfs nog in het proevenboekje en in het logboek gekeken (blaadje voor blaadje doorgebladerd) maar ook daar: geen startkaart..

De gok wil ik niet nemen, precies als ik dat ding niet meeneem zul je zien dat ze gaan controleren. Die pech tref ik dan net weer..

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:57

heb je hem niet op stal laten liggen,trailer,poetskist,zadelkast??

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:58

maar wat is het ergste als ze je controleren? dat je niet mag starten?
het startgeld moet je nu toch betalen, kun je het dan niet beter gewoon riskeren.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 07:59

Trailer is niet mogelijk. Zo dadelijk ga ik ook op stal kijken in mijn poetskist en een tas die er staat.

Zelfs het terrein waar ik vorige keer heb gereden hbe ik al gebeld maar geen gehoor..

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:10

Uhm sterkte! Ik hoop dat je de kaart nog snel kunt vinden en anders maar een gokje wagen.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:13

Ligt er ook aan in welke omgeving je start, bij mij in de buurt (noorden v. Nederland) is het bijvoorbeeld gewoonte dat je (in ieder geval bij buitenwedstrijden) áltijd je papieren moet laten zien. Deze worden ook gecontroleerd. Dan is het dus zeker wel een probleem als je je startkaart niet hebt.
Veel succes met zoeken TS! Ik zou zometeen om 9 uur gewoon de KNHS bellen, misschien kunnen zij wel een printje naar je toe mailen, een soort interim-startkaart ofzo, zodat je alsnog gewoon mag starten?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 08:16

Ja dat hoop ik ook.. Kan hem dan alleen zwart wit afdrukken maar dat zal geen probleem zin? Wil daar best voor betalen; geen probleem. Als ik morgen kan gaan starten.

Heb ook in het oud papier gekeken maar is inderdaad alleen van afgelopen week. Alles doorgespit maar helaas..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 08:27

Ik heb ondertussen m'n broertje geritseld mee te zoeken. Hij krijgt een tientje als ie 'm vindt. :') Nou hij vloog meteen uit bed!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:30

Moet je bij jullie je startkaart op wedstrijd laten zien dan? Bij mij hebben ze er nog nooit om gevraagd!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:31

Haha dat doe je goed, een ander zoekt toch meestal op plekken waar jij niet zou zoeken. Hoop voor je dat ie boven water komt. En weet je vader niet meer dan waar de spullen liggen die van de tafel zijn gehaald?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:32

Ik durf bijna te wedden, dat ie wel ergens in huis ligt hoor.
Dat je de plek alleen nog bent vergeten waar hij ligt.

Ligt ie niet bij je verjaardagskaarten? bij je cadeau's? Foto's?
Onder je computer/laptop etc?
Nachtkastje?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:32

haha das een goed idee om je broertje mee te laten zoeken..

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:39

Ik heb hem altijd gewoon standaard in mijn paspoort zitten, kan hij ook niet kwijtraken :P

Hier in de regio is het idd gebruikelijk om je papieren + startkaart te laten zien voordat je start dus dan heb je wel echt een probleem als je startkaart kwijt is..

Weet je vader het ook niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:42

Wat vervelend voor je...Zit hij ook niet tussen het paspoort van je paard oid?

Tip voor de volgende keer:
Wij hadden voor op wedstrijd altijd een mapje, daarin het paspoort, startkaart, proevenboekje en extra coupons (voor het geval die ergens kwijtgeraakt zijn). Op die manier houd je alles bij elkaar en raak je het minder snel kwijt.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 09:06

Vader weet het ook niet..

Bij de prijzen ligt ie niet, bij de coupons niet, proevenboekje niet. Paspoort ligt ergens anders en dat lijkt me sterk dat ie daar ligt. Niet onder laptop, heb nachtkastje al zowat uit elkaar gehaald maar ook daar niet in. :n

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:09

Is je startkaart niet onder een kast gewaaid? Tussen de kussen van de bank gekomen?

Zou rot zijn als je gecontroleerd wordt maar ik heb het nog nooit gehad..

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:09

tussen/onder je verjaardags cadeaus?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:13

Ik zou ook gewoon even het secretariaat bellen waar je moet starten en het uitleggen.
Nee heb je ja ken je krijgen..Startkaart wordt niet veel naar gekeken meer naar je paspoort van het paard.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:16

ik weet je hebt er nu weinig aan,maar ik heb alles in een map.mijn paspoort,coupons,proevenboekje,en ook mijn startkaart.
ik zou gewoon even met knhs bellen,of je wel mag starten,misschien hebben zij anders een andere oplossing. ik hoop voor je dat je hem vind.