ik mijn paspoort zit geen registratie formulier ( inlegformulier) deze heb ik wel nodig anders kan ik niet starten en als je een paspoort aan vraagt voor een veulen krijg je dees er wel bij..
Je kunt geen inlegvellen meer bestellen, al zo'n 2 jaar niet meer. Nieuw paspoort aanvragen dus.
Mootje
Geplaatst: 26-09-11 10:49
Het inlegvel was alleen te bestellen in de overgangsperiode, welke al een tijd geleden is afgelopen. Als je nu een paspoort wil hebben dat voldoet aan alle eisen, zul je een duplicaat paspoort moeten aanvragen. Dit inlegvel is trouwens alleen verplicht door I&R en je kunt niet worden uitgesloten op cc als je deze niet in je paspoort hebt, alleen denken sommige secretariaten en jury's hier anders over.
Maar even iets anders: in je profiel staat dat je paard 5 jaar oud is. Dan zou hij al een goed paspoort moeten hebben waarvoor gen inlegvel nodig is? Weet je zeker dat je het nog nodig hebt?
Welk stamboek heeft het paspoort uitgegeven? Als het goed is heb jij gewoon hoofdstuk 9 'medische behandeling' in het paspoort, aangezien je paard pas 5 is. Verder is dit hoofdstuk geen reglementair vereiste op wedstrijden. Controles worden alleen uitgevoerd door de aid en vwa!