nu zal je wel denken wat bedoeld ze met wie weet er wat grappigs over hun wedstrijd(en)?????
nou ik bedoel er mee of je ook wat grappigs hebt beleeft over je eerste of meedere wedstrijden.
. zo ja dan vul je maar je reactie in hieronder. want het lijkt me wel leuk om al die verhalen te horen.ook ik schrijf een stukje. oke ik had een verzorgpony genaamd melissa (haflinger) en de eigenaar die dacht laat ik eens gek doen en mee doen. oke maar melissa dacht laat ik haar eens uitproberen bij wedstrijden dus zag ze een kat over de bakrand lopen en dacht goh wat interessant zo`n kat dus die ging boven op de rem en
........... ja ze ging die kat eens goed bestuderen (terwijl ze er thuis ook een hadden lopen in de stal) maar de eigenaar spoorde maar aan maar het hielp niks ook al gaf ze een paar tikken met de zweep...... keek ze ook nog even om van WAT DOE JIJ DAAR NOU ALSMAAR.
en toen liep de kat verder en ging zij weer gewoon verder met het proefje alsof er niets aan de hand was en ja wat dacht je wat ze met de uitslag werd???????........... ja wel even 1e van onderen. goed he!!!!!! ja vind ik wel en sinds dien heeft ze nooit meer een wedstrijd gereden. maar zij is ook meer een recreatie mens.
nou ja dat was het grappigste wat ik ooit van haar gezien had.
Heb jij ook zoiets of heel iets anders met je pony/paard beleeft vertel het dan even aan mij. (grappig joh om zoiets te lezen)
.groetjes jessica
ik ree toen in de A1 (met zijn 2en is dat, achter elkaar) ik ree voorop en toen we een volte gingen maken ging de pony achter me, rechtuit en sprong over de hekje heen ( bak is 20X60 werd afgezet naar 40X20 ) dat vondt ik toch wel erg grappig

op de wedstrijd, heb ik wel eerder over verteld, dat beestje werd zelfs al de witte duivel genoemd. ( dat krijg ik nu, 8 jaar later nog steeds op wedstrijden te horen)

) wachten op de uitslag die aan de weipalen werd opgehangen