ff vraagje, heb er nu al heel wat gewoon in een doos liggen. zoek eigenlijk een orginele manier om ze op te hangen. Een lijst ofzo, heeft iemand een beter/leuker idee.??
De rozetten die ik zelf heb gehad, heb ik op een gegeven moment gedoneerd aan een manege voor gehandicapten, voor onderlinge wedstrijden. Net als mijn bekers. Ze waren er erg blij mee.
een touwsingel op de kop tikken en aan de gespen ophangen en dan in de singel je rozetten steken
Uppojono
Geplaatst: 18-09-11 18:22
borrie01 schreef:
een touwsingel op de kop tikken en aan de gespen ophangen en dan in de singel je rozetten steken
Das een goeie.. Ik heb ze gewoon aan touwtjes hangen in mn slaapkamer, en wat aan de stallen. Vind het wel een leuk gezicht.. Roze liggen in een doos..
Wat sowieso leuk is..schrijf aan de achterkant van je rozet wat, wanneer, waar..is zo leuk om later terug te lezen hoe je had gereden, hoeveel punten je had........
ik had ze altijd in dozen, maar nu op mn slaapkamer. helaas is mamslief zo "lief" geweest om ze te wassen, en kon ik ze bijna allemaal weggooien ( op 25 na zijn ze allemaal kapot gegaan )
lisaislisa
Geplaatst: 18-09-11 18:40
heb ze alleemaal (meer dan 100) in mijn kamer hangen
c_alsemgeest
Geplaatst: 18-09-11 18:41
ze liggen her en der Heb volgens mij sowieso enkel de oranje en speciale bewaart... ik wil ze eigenlijk even in mijn veewagen ophangen, maar heb het tot nu toe nog steeds niet gedaan
Afwezig
Geplaatst: 18-09-11 18:42
Lightielight schreef:
Wat sowieso leuk is..schrijf aan de achterkant van je rozet wat, wanneer, waar..is zo leuk om later terug te lezen hoe je had gereden, hoeveel punten je had........
Eei, dat doe ik ook
Ik heb ze ook door mijn kamer hangen
Tesssaaa
bij mij hangen ze aan me muur op me kamer ik heb een muur van 4m en die hang bijna vol op een 1m naar
sMieke
ik schrijf op de achterkant de datum het paard en de premie/prijs. en hang ze op bij de stal
Britt_91
Geplaatst: 18-09-11 18:49
Bij liggen ze allemaal netjes op een stapel in de kast, met op de achterkant het aantal punten:)
ellissofie
Geplaatst: 18-09-11 18:53
ik heb ze allemaal op een laag kastje liggen met de bekers erbij. ik schrijf op elke rozet en onder elke beker de datum, het paard en welke klasse ik heb gereden. ik bewaar ook alle protocollen zodat ik later kan zien waar welke beker bij hoort. ophangen aan een touwtje is ook heel leuk!
ik schrijf altijd op achterkant welke wedstrijd met welk paard datum erbij en aantal punten enz. en dan gaan ze samen met de coupons in de map
EL4a1990
Geplaatst: 18-09-11 18:59
ik heb ze aan een touwtje boven de stal van paardlief hangen kan ik ze elke dag zien, en kan hij er ook naar kijken en snachts dooroefenen in stal om nog meer van die mooie oranje te winnen haha geintje, maar het paard is niet van mezelf dus vind het wel leuk om ze op stal te hangen.
KarinvdM
Geplaatst: 18-09-11 18:59
Vroeger had ik ze aan touwtjes hangen, later aan een strak gespannen net. Maar op den duur werden het er te veel, moest ik ze steeds dichte op elkaar hangen en werd het te zwaar. Nu liggen ze in een doos en er hangen er nog een paar aan wat bekers.
Sharonaa_
Geplaatst: 18-09-11 19:01
heb er een paar aan bekers hangen en op men kamer staan op de kast, en de rest ligt in de la van men kast. Vind het niet leuk om ze op te hangen allemaal in men kamer. Heb net een mooie nieuwe geverfde kamer. hihi dus in de kast
blingpiggy
Geplaatst: 18-09-11 19:02
Aan een touwtje langs de muur... 5 stuks geloof ik. Ze zijn van 10 jaar geleden (paar verdwaalde onderlinge wedstrijden...) Mocht ik ooit weer een rozet winnen, dan gaat ie aan mn autospiegel