welke wedstrijden kan ik doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evi_Ibisco

welke wedstrijden kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 09:39

hey,
ik zou graag wedstrijden doen met mijn paard maar ik ben niet de allerbeste in rijden, er word nog aan gewerkt zodat ik later dressuurwedstrijden kan rijden. maar weet er nu iemand iets wat ik ondertussen van wedstrijden kan doen? ik wil zo mezelf en mijn paard al voorbereiden voor later zodat ik minder stress heb want dan lukt niets meer. weet er iemand leuke ideeën? mijn paard is een 17-jarige ruin maar nog in zeer goede gezondheid, het enigste probleem is dat hij papieren heeft voor een paard van niet vastgestelde oorsprong.

Marieke_K

Re: welke wedstrijden kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:41

Je zou eens kunnen kijken of je in de buurt ergens onderling mee kan starten, bij een manege of rijvereniging.

Dat de ouders van je paard onbekend zijn is geen probleem hoor :) Dat maakt voor het aanvragen van een startkaart niets uit.

Evi_Ibisco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 09:51

weet jij iets over horse agility? dat lijkt me erg leuk om te doen. alleen weet ik niet waar ik moet mee beginnen. ik ben wel van België.

melanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:09

je zou mee kunnen doen aan impulsrubrieken, je moet dan wel lid zijn van de knhs.

christamaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:37

Je zou kunnen meedoen aan onderlinge wedstrijden in de buurt, dat doe ik ook nog met mijn pony tot ze er klaar voor is ;)

noahlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:20

onderlinge wedstrijden!
Harstikke leuk ,om zoiezo ook wat ervaringen op te doen, voor later!