hoi na aanleiding van mijn 1e topic. over het vlechten van de staart. ik heb veel filmpjes en foto's gekeken en toch lukt het niet. ik heb telkens dat het boven op als ik iets verder ben helemaal uit elkaar valt. nou dacht ik misschien is de staart niet te kort. ik weet het niet help!!. groetjes joyce
Hmm de 1e 2 plukken vond ik ook altijd wel lastig, die waren zo kort.. Maar hoe verder ik ging, hoe meer langer haar ik erbij kon pakken en dan bleef het goed zitten.. Verder denk ik dat het onmogelijk is om dit via internet uit te leggen. Heb je niemand die het voor kan doen?
bij mijn pony lukte dat alleen als ik heeeel erg strak en nat vlecht. daarna snel haarlak er op. en niet meer aankomen. maar misschien iemand vragen die er goed in is om te kijken of het dan wel lukt
Equimotion
Geplaatst: 26-08-11 11:00
De eerste twee plukjes kan je ook met een elastiekje vastzetten in het midden. Dan pak je twee nieuwe plukjes vanaf de zijkant en die vlecht je samen met het "staartje" van de vastgezette plukjes. En dan van daaruit ga je verder.