Wat heb je eigenlijk allemaal nodig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Wat heb je eigenlijk allemaal nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 19:19

Mijn excuses als hier al een topic over is geopend. Ik heb gezocht bij de 'zoekfunctie' maar ik kwam er niet helemaal uit.
Alhoewel je toch zou denken dat er al een topic over is gemaakt voor bokkers onder ons.

Aangezien ik volgend jaar wedstrijden wil starten, ben ik erg benieuwd wat je nou eigenlijk allemaal nodig heb voor op wedstrijd te gaan.
Uiteraard een wedstrijd jasje, witte rijbroek, haarnetje, paard ingevlochten, proevenboekje en eventueel proppen.
Maar ik weet 100 procent zeker dat hier nog veel meer bij te pas komt.
Vandaar de vraag wat je allemaal nodig hebt om op wedstrijd te kunnen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Limegroen

Re: Wat heb je eigenlijk allemaal nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:23

een startkaart en coupons :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 19:29

Uiteraard heb je die ook nodig. Dan had ik ook de vraag of je persee moet aangemeld zijn bij een rijvereniging om wedstrijden te rijden?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:37

_Sannee schreef:
Uiteraard heb je die ook nodig. Dan had ik ook de vraag of je persee moet aangemeld zijn bij een rijvereniging om wedstrijden te rijden?

Jep, startkaart moet via een rijvereniging :)

Verder nog geld en het paspoort van je paard (vergeet niet dat je paard correct moet zijn ingeënt ;) )

Wat ik verder altijd mee heb op wedstrijd: Zadel, hoofdstel, dekje, zweetdeken/regendeken/winterdeken (afhankelijk van het weer/seizoen), been/transportbeschermers, proppen, borstels, voer (evt. water als je lang weg gaat), rijjasje, handschoenen, zweep, sporen, cap, laarzen, (rijbroek en wit shirt heb ik al aan en mn haar heb ik ook al in een knot), evt. ander shirt als je veel zweet :P En eten en drinken voor mezelf en natuurlijk een proevenboekje en mn startkaart. Volgens mij was dat het wel..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:40

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:10