wedstrijdbegeleider

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BentleyloveB

wedstrijdbegeleider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 13:31

Hallo,,

Ik zoek iemand uit de regio gelderland, die een rijbewijs heeft en elk weekend mee zou willen naar wedstrijden, een soort wedstrijd begeleider.
Ik mag namelijk van mijn ouders niet alleen op wedstrijd.
Ik heb nog geen eigen paard, omdat mijn ouders eerst nog goed willen overleggen maar ik moet sowieso iemand vinden die wil begeleiden op wedstrijden.
Weten jullie waar ik zo iemand kan vinden ?

thanxx! /3

liedjuh2

Re: wedstrijdbegeleider

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 13:36

Denk niet dat je snel iemand vind die iedere week mee gaat. Ik zou eerder voor om de week of bijvoorbeeld 2x in de maand zoeken. Maar succes geen idee waar je zo iemand kan vinden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:29

Jeetje, elke week.... Dat is toch niet leuk meer voor jezelf en vooral voor je paard?!
Maar goed, denk niet dat je zo iemand snel kunt vinden tenzij je er voor gaat betalen. Je bent toch gauw een halve dag kwijt als je op wedstrijd gaat.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:37

Zou je eerst niet eens zorgen dat je een paard krijgt en dan nog trainen om een goede combi te worden?
Als je het paard op een pensionstal gaat zetten kun je er misschien eentje vinden waar veel wedstrijden bij in de buurt zijn. Het is helaas niet meer zo als vroeger, met z'n allen op de wagen en er gaat erg veel tijd inzitten waar ouders niet altijd zin in hebben, ook niet financieel, ga maar na, trailer=2500, paard=3500
auto die de trailer kan trekken, lidmaatschap + coupons enz 250 per jaar, elke zaterdag wedstrijd, ong 30 euro ( benzine en inschrijfgeld 2 proeven) per zaterdag, maandelijks onderhoud paard op pensionstal tussen de 250 á 350, aanschaf tuigage,dekens enz 2000. Zo kom ik al op een eerste jaar wat meer dan 10.000euro kost.En de hele zaterdag op pad, ga er maar aan staan.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 21-08-11 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

BentleyloveB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 14:38

_Sim_ schreef:
Jeetje, elke week.... Dat is toch niet leuk meer voor jezelf en vooral voor je paard?!
Maar goed, denk niet dat je zo iemand snel kunt vinden tenzij je er voor gaat betalen. Je bent toch gauw een halve dag kwijt als je op wedstrijd gaat.

Heee,

Wil graag wedstrijdruiter worden en ben nog niet verder dan de B... Vandaar. Elke zondag wedstrijd ofzo.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:41

BentleyloveB schreef:
_Sim_ schreef:

Heee,

Wil graag wedstrijdruiter worden en ben nog niet verder dan de B... Vandaar. Elke zondag wedstrijd ofzo.

Maar dan nog, ook al ben je nog niet verder dan de B, elke week op wedstrijd is gewoon erg veel.
Bij 2 x per maand starten ben je ook wedstrijdruiter hoor! ;)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:47

Dit staat verkeerd.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:48

Op wedstrijd gaan om een wedstrijd ruiter te zijn?

Eerst moet er nog een paard/ pony aangeschaft worden als ik het goed lees.
Dan maar eens trainen als ik jouw was, en dan misschien eens denken aan een wedstrijd als je paard thuis goed loopt. Waarschijnlijk ben je dan al meer dan een jaar verder.

Om eerst iemand te vinden die met jouw als B ruiter elke week op sjouw moet lijkt me geen goede volgorde.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:49

liedjuh2 schreef:
Denk niet dat je snel iemand vind die iedere week mee gaat. Ik zou eerder voor om de week of bijvoorbeeld 2x in de maand zoeken. Maar succes geen idee waar je zo iemand kan vinden.

Dat is toch hetzelfde??

Dus je verwacht van iemand dat diegene een paard voor je heeft, je overal naar toe rijd, en komt opdraven voor je als jou dat uitkomt?

Ik wens je veel succes ;)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:23

En wat staat er tegenover?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:35

En wat als iemand zich nu meldt en elke week met jou op wedstrijd wil? Dan moet je nog eerst op zoek naar een paard en gaan trainen....dan ben je zo een halfjaar verder.

Ik zou als ik jou was eerst een paard kopen en daar lekker mee gaan trainen. Pas als je paard thuis goed loopt kun je aan wedstrijden gaan denken. En misschien is er dan wel iemand op de club die regelmatig op wedstrijd gaat en met wie je mee kan. Ik denk dat je niet snel iemand vindt die elke week mee op wedstrijd wil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:42

Wat kun je er tegenover stellen?

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:57

lijkt me niet dat er iemand elke week met je mee wilt. of je moet verschillende personen hebben en er wat tegenoverstellen.
ten eerste heb je nog geen paard. Zou deze eerst gaan zoeken, zoeken duurt lang, en dan moet je nog een combinatie worden, lessen nemen om je paard goed voor elkaar te krijgen. en dan wil je ook nog eens elk weekend wedstrijd rijden. Geloof me, elk weekend op wedstrijd is echt niet leuk meer, heb het een tijd om de week gedaan, maar je hebt paarden die daar ontzettend vervelend van worden en het vraagt nog eens ontzettend veel inspanning. Ten tweede een trailer en auto die het mag trekken. die heb je vast ook niet, dus dan zou er iemand zijn/haar eigen vervoer mee moeten nemen. Daar mag dan wel heel wat voorover staan wil je het voor elkaar krijgen. Al met al ben je zo een jaar verder voordat je eens een keer kan starten.

no_merci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:27

:=

zoek eerst maar eens een pony,nog een hele lange weg te gaan om alleen maar op wedstrijd te kunnen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:35

WD-V -> EA-GZ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 17:22

't Was wel echt serieus en dringend he TS :=