Springconcours gehad+wenda gemeet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Springconcours gehad+wenda gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 23:28

Vandaag had ik mijn 2e springwedstrijd in Asten, ik moest om kwart over 7 als eerste in het klassieke parcours..
We waren er goed op tijd, dus een beetje rondgekeken.. Errug mooie manege daar! OK dan!
Toen opgezadeld en los gaan rijden.. Het ging heel goed! In het parcours was ik foutloos
Er moesten nog 39 combinaties na mij en dan pas de barrage, dus ik had mn pony even afgezadeld en op de trailer gezet, wat gaan drinken enz.
Er deden 40 combinaties mee, waarvan er 18 meededen aan de barrage en 9 prijs zouden hebben.
De barrage vond ik iets minder gaan, mn pony was een beetje moe en wat langzamer.. Maar ik was toch foutloos met 44 punten voor stijl (waaronder een 8 voor het binnenkomen Haha! ) Lachen
Na de barrage was ik buiten aan het uitstappen, kwam er iemand naar me toe die vroeg: "Jij bent toch Ellen?" Dat was dus Sarah, wenda hier op bokt Lachen Ze was zo aardig om mij te helpen met afzadelen Haha!
Toen ik bezig was met afzadelen bedacht ik ineens dat de prijsuitreiking op de pony was Dus weer opgezadeld.. En ik had nog net prijs! Ik was 9e. Ik had een mooie rozet en een waardebon van 5 euro Lachen Nou ereronde gereden, was errug leuk met al die stuiterende beestjes Tong uitsteken
Om kwart voor 10 begon het progressieve parcours, ik moest als 34ste starten. Nou daar had ik echt geen zin meer in Bloos Ik vond dat mn pony al moe was bij de barrage en ik vond het niet eerlijk om dan nog een parcours te gaan rijden. Dan kan het alleen maar slechter gaan...
Dus toen maar (helemaal blij natuurlijk Haha! ) naar huis gegaan Lachen
Ik ben heel trots op mn pony, en een beetje op mezelf Schijnheilig

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:40

Zoo he dat gaat goed zeg! Gefeliciteerd!! Party!! Altijd leuk he, een ereronde rijden Tong uitsteken
Ilonka heeft volgens mij in Ermelo toch wel een hoop geleerd he Knipoog
Goed gedaan hoor OK dan!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:40

Gefeliciteerd, Ellen.