hallo,
ik rijd ook wedstrijden met mijn verzorgpony leuk!
ten eerste moet je lid zijn van een vereniging, en via de vereniging je aanmelden bij de knhs (vaak wordt dit voor je gedaan)
dan vraag je of hun een startkaart en coupons aan willen vragen voor jou, en je vriendin.
je kan dan beginnen als de pony op goede manier is ingeënt.
dan ga je op je eerste wedstrijd! je word niet geroepen, je moet even vriendelijk vragen aan een paar meisjes hoe ze heten en hoe hun pony heet
en dan doel je op de gene die voor je moet, als die er in gaat dan moet je het even in de gaten houden. als ze gegroet heeft mag je de ring in, maar mensen vinden het fijner als je wacht tot zij er uit is
met promoveren, is het handig om al je coupons te bewaren (mocht het misgaan bij de knhs dan heb je bijwijs)
hou het zelf ook even bij, als je 10 winstpunten hebt mag je naar de volgende klasse,
dit moet je gewoon zelf doen, wordt niks tegen je gezegd.
Met 1 wp in de B dressuur mag je ook springen.
hoe dat gaat met wp moet je maar even op de wiki kijken
je moet een witte broek aan en een netjes jasje, (ik deed eerst samen met mijn vriendin) haarnetje en witte handschoenen.
paard: netjes wit dekje, en netjes uitziend tuig, mag niks ontbreken, dus als je een lusje hebt voor je sperriem dan moet je hem om doen
ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, succes met je wedstrijden