Persoonsnummer KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Persoonsnummer KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 16:43

Hallo bokkers,

Ik heb mij kortgeleden aangemeld voor een individueel lidmaatschap bij de KNHS.
Ik heb keurig een acceptgiro gehad en het bedrag voor het lidmaatschap overgemaakt.
Nu wil ik mij inschrijven voor een cursus (daarom ben ik ook lid geworden) en moet ik mijn persoonsnummer invullen.
Misschien een domme vraag...maar waar kan ik dit nummer vinden?

Groetjes Manon

Anoniem

Re: Persoonsnummer KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:48

Staat dat niet gewoon op de acceptgiro? Nummer heeft 6 cijfers.. Anders staat het sowieso op de wikkel van de Paard en sport, maar weet niet of je die al hebt gehad. Hier staat ie bij je naam en adres.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 16:54

Het debiteurnummer is zeker iets compleet anders? :+
Ik probeerde namelijk met dat nummer aan te melden bij MijnKNHS, maar dat nummer pakt ie niet.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:57

Dan bel je toch even met de KNHS en vraag je het hen even.

Anoniem

Re: Persoonsnummer KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:06

Nou aanmelden bij MijnKNHS is sowieso al een studie op zich :+ Die pakte bij mij in het begin ook niet :n

Debiteurnummer kunnen zij best als persoonsnummer gebruiken hoor :j Heeft ie 6 cijfers?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 17:09

Relaxed schreef:
Nou aanmelden bij MijnKNHS is sowieso al een studie op zich :+ Die pakte bij mij in het begin ook niet :n

Debiteurnummer kunnen zij best als persoonsnummer gebruiken hoor :j Heeft ie 6 cijfers?

Ja, het is het enige nummer op de factuur met 6 cijfers :j . Ik bel er morgen wel even achteraan.