Met mijn eigen pony ging ik voor de 3e keer M1 starten en met Lilly voor het eerst! (ze is pas 3!) in de B starten. Omdat er voor Lilly kopers kwamen kijken was ik wel een klein beetje zenuwachtig!
Het losrijden met Heros ging niet zo heel geweldig, maar ook niet slecht.
De eerste proef ging wel erg slecht, en toen we op B moesten aanspringen in de rechtergalop sprong hij zelfs op links aan

De draf ging iets minder, maar de Galoponderdelen (en daarvan zitten er in proef 28 gigantisch veel!) gingen echt super!!
Met Lilly ging de eerste proef best netjes ook als was ik nogal gespannen omdat haar eventuele kopers stonden te kijken, maar ondanks dat ging het wel ok. De 2e proef ging naar mijn gevoel zelfs nog beter, ook al was ze helemaal "leeg". Toen moesten we wcahten op de prijsuitreiking.
1e proef met Heros in de M1: 147 (verdiend!)
2e proef met Heros in de M1: 1e prijs met 168!!! (ik was zoooo blij! 10 7-ens achter elkaar! bijna allemaal voor de galop!)
1e proef met Lilly in de B: 157!! en dat voor haar allereerste proefje! als 3 jarige!
2e proef met Lilly in de B: 151 (die vond ik zelf be\ter gaan dan de eerste, maar ben zeker niet ontevreden!)
Ik ben echt heel blij met de resultaten! 168 in de M, dat had ik niet eens durven dromen! Ik had nooit verwacht dat het zou goed zou gaan in de M1, vorige week Apeldoorns kampioen, nu weer 1e, echt super van mijn pony