wie wil zijn ervaring hierover met mij delen?
Is het een groot verschil en wordt er in de L1 al meer op oprichting, verzameling gelet?
Ben benieuwt naar jullie ervaringen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mehorsrex schreef:ik vind dat doorzitten wel fijn in de L2 de achteruit word lastiger voor mij haha

alleen het wijken en veel verschill tussen L1 en L2 is er ook niet, er komt dan alleen nog achterwaarts bij. Maar misschien is dat per pony ook weer anders, de ene leert sneller dan de ander 

Anne51 schreef:Ohw kijk aan, met mijn pony vond ik inderdaad overgang ook wel meevallen.
Alleen die van de M1 naar de M2 was erg groot.
Verder heb ik de ''achteruit'' er al aardig goed opzitten alleen de zijgangen moeten nog beter, eenzijdige luitdruk vind reageert hij nog niet zo goed op.
Elise95 schreef:Doorzitten fijn? Het is een ramp
Ligt eraan, L1 is wel weer wat strenger. Het niveau ligt gewoon hoger. In de B spring je eruit als je paard lekker loopt en rijd je zo in de 200. In het L1 moet je daarvoor gewoon net wat harder werken.
Overgang bij de pony's was bij mij wel erg lastig, maar dat komt omdat mijn pony niet erg lekker liep en flink overbouwd was. De B kom je dan nog wel door als je gewoon je figuren netjes rijd. L1 moet je er echt hard aan werken.