Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TheHorseInn schreef:Als jij op de winter op cc gehad met een licht kleurtje en hij is vies,dan vind ik dat ie toch echt schoon op wedstrijd moet komen!
Vind het totaal niet netjes als je met een vieze pony aankomt en dan hoef je niet perse zijn staart en alles wassen.
Maar gewoon netjes aankomen!
dominiquesr schreef:TheHorseInn schreef:Als jij op de winter op cc gehad met een licht kleurtje en hij is vies,dan vind ik dat ie toch echt schoon op wedstrijd moet komen!
Vind het totaal niet netjes als je met een vieze pony aankomt en dan hoef je niet perse zijn staart en alles wassen.
Oke! Maar wat bedoel je met de eerste zin?
dominiquesr schreef:TheHorseInn schreef:Als jij op de winter op cc gehad met een licht kleurtje en hij is vies,dan vind ik dat ie toch echt schoon op wedstrijd moet komen!
Oke! Maar wat bedoel je met de eerste zin?

heel naar voor zowel ruiter als paard ( had de ijspegels de volgende ochtend standaard in de staart hangen!),maar zonder wassen kon ik net zo goed niet gaan.