Invullen blanco startcoupon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jackie1995

Invullen blanco startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 13:48

Hallo allemaal,
ik heb even een paar vraagjes n.a.v een blanco startcoupon.

Bij; Ten name van: - wat moet hier komen te staan? De naam van de wedstrijdsecratariaat?

Bij ringnummer, startnummer en starttijd - wordt dit tijdens de wedstrijd ingevuld?

Bij; Aftekeningen: - in het paspoort van mijn pony staan geen aftekeningen. Moet ik op het startcoupon dan ook niks neerzetten?

En rechts van het Persoons Nummer staat Cat: (categorie) wat moet ik hier neerzetten?

En in het tabbeltje eronder; cijfers 1 - 34. Wat houdt dit precies in?

Een heleboel vragen, maar ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen! :P

Lieefs Jackie

jackie1995

Re: Invullen blanco startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 17:01

er mag een slotje op

Paardenmeis1

Re: Invullen blanco startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:03

Als je achter de antwoorden bent, is het misschien fijn om ze hier neer te zetten. Iemand die dan de zoekfunctie gebruikt hoeft geen nieuw topic te starten:
Bij; Ten name van: - wat moet hier komen te staan? De naam van de wedstrijdsecratariaat?
- Deze weet ik even niet.

Bij ringnummer, startnummer en starttijd - wordt dit tijdens de wedstrijd ingevuld?
- Ja, maar soms wordt het ook niet ingevuld hoor.

Bij; Aftekeningen: - in het paspoort van mijn pony staan geen aftekeningen. Moet ik op het startcoupon dan ook niks neerzetten?
- Dan zet je 'geen'

En rechts van het Persoons Nummer staat Cat: (categorie) wat moet ik hier neerzetten?
- Je klasse denk ik?

- Daar worden je punten opgeschreven door de jury/schrijver, tenzij er aparte protecollen zijn.

jackie1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 17:04

Miseria schreef:
Als je achter de antwoorden bent, is het misschien fijn om ze hier neer te zetten. Iemand die dan de zoekfunctie gebruikt hoeft geen nieuw topic te starten:
- Deze weet ik even niet. Gewoon je eigen voor en achternaam

- Ja, maar soms wordt het ook niet ingevuld hoor.

- Dan zet je 'geen'

- Je klasse denk ik? E-pony bijvoorbeeld

- Daar worden je punten opgeschreven door de jury/schrijver, tenzij er aparte protecollen zijn.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:05

Ten name van jou, als jij gaat starten.