Juryleden die niks tot zeer weinig op protocol zetten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Juryleden die niks tot zeer weinig op protocol zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 18:25

Hallo Bokkers,

Dit weekend weer wedstrijdt gehad, hartstikke leuk maar ook weer de nodige ergenissen waarvan de volgende: jury leden die amper iets op je protocol zetten.

Ik heb overigens niet super gereden, punten zijn ook terecht, maar waarom schrijven sommige juryleden dan niet meer dan 6 woorden op een protocol? Wat is de beweegreden erachter? En wat vinden mede-wedstrijdruiters hiervan? Of hebben die geen behoefte aan een volgeschreven protocol?

Ben benieuwd naar jullie mening.

fenster

Re: Juryleden die niks tot zeer weinig op protocol zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:49

Persoonlijk vind ik het erg fijn als een jury achter elk onderdeel commentaar zet. Zowel bij een laag als een hoog cijfer. Er kan altijd iets beter, maar het mag ook gezegd worden als het goed gaat.

Ook een extra opmerking onderaan de coupon is erg prettig!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:50

ooo daar kan ik ook echt heel slecht tegen.
zeker als je lage punten rijd, zet er dan bij waarom!
een 7 of hoger behoeft naar mijn mening dan geen uitleg, maar 6 of lager wel,
soms denk je zelf goh ging echt lekker, maar blijkt op protocol de cijfers heel anders te spreken....

Marlies1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:59

Het is niet echt fijn als er bijna geen commentaar op de coupon staat, maar laatst.. Iemand in mijn ring had iets van 160 punten en een lege coupon.. dat vind ik wel echt vreeeeemd..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 20:03

Marlies1996 schreef:
Het is niet echt fijn als er bijna geen commentaar op de coupon staat, maar laatst.. Iemand in mijn ring had iets van 160 punten en een lege coupon.. dat vind ik wel echt vreeeeemd..

Ik had nog minder afgelopen weekend, 152 en 158. Waarvan 1 hele lege coupon.. dat vind ik vreemd en eigenlijk gewoon not done. Op die wedstrijden lopen ruiters (tenminste ik wel) leeg, kost veel geld en dan zo'n coupon... vind ik jammer. Gelukkig 2 verschillende jury's en mijn andere coupon super ingevuld met geweldige tips en feedback, dus dat maakt het weer goed. Maar de laatste tijd krijg ik steeds meer coupons terug met enkel een paar woorden, dan denk ik; betaal & rij ik hiervoor? Is dit het?

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:05

Dat heb ik ook wel eens gehad, wordt er gewoon moedeloos van. Had dan wel aardige punten, maar met 182 kun je nog een hoop verbeteren. Er stond gewoon niks op.. Dat was al de 2e keer..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:09