Ik heb een vraagje! Ik heb zaterdag te horen gekregen dat ik naar de Gelderse Kampioenschappen mag, in de B. Ik heb op dit moment 17 winspunten. Ik las en hoorde dat je maar maximaal 20 winstpunten mag hebben, en dan moet je over naar de andere klasse. Wel heb ik voor de Gelderse nog een wedstrijd. Stel, ik haal op die wedstrijd 3 of 4 winstpunten (dit is mij vaker overkomen, dus niet onverwachts als dit gebeurt), dan heb ik in totaal 20/21 winstpunten. Moet ik dan verplicht over of kan ik de Gelderse ook nog gewoon rijden? Anders schrijf ik mij gewoon uit voor die wedstrijd, als het risico te groot is!
En stel dat je wel over moest, had je het toch gewoon kunnen proberen op de gelderse?? 4 winstpunten halen in 1 wedstrijd is heel netjes hoor had je altijd L1 kunnen proberen!
MJR84
Geplaatst: 29-06-11 12:40
Ik zit met hetzelfde probleem (na ja, sta 1e reserve); heb nu 29 winst in het L1. Volgens de kringsecretaris van Gelderland mag ik zelfs nog 1 wedstrijd starten met evt. winst zonder mn startgerechtigdheid voor de GK te verliezen... Zou me dus geen zorgen maken!