Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. DewiRox schreef:Ik rij wedstrijden met zo'n wit dekje van de rabobank, vind ze erg leuk! Het zijn fijne dekjes en de oranje rand eromheen vind ik ook leuk, ook omdat mijn paard een beetje oranje/bruin is kleurt dat er leuk bij.
marjolein_el schreef:DewiRox schreef:Ik rij wedstrijden met zo'n wit dekje van de rabobank, vind ze erg leuk! Het zijn fijne dekjes en de oranje rand eromheen vind ik ook leuk, ook omdat mijn paard een beetje oranje/bruin is kleurt dat er leuk bij.
Oh die vind ik ook heel mooi! Maar ik zou er zelf niet meer rijden tenzij je echt internationaal rijd ofzo ;p
Ik heb zelf een simpel dekje van BR
. Ik heb ook een rabobank deken met mijn naam en die van mijn paard en rabobank laarzentas (allebei gewonnen) en ik neem ze gewoon mee hoor, vind het ook altijd wel wat hebben eigenlijk (niet om op te scheppen, maar je merkt toch dat mensen erna kijken).
Maar ik krijg een beetje hetzelfde idee als dat je met zo'n oranje jas loopt met 'The Netherlands' erop.
. 
)
en aan de linkerkant mijn naam met donkerblauwe sierletters. de dekjes van equiline kan je ook zelf samenstellen, qua kleur/dikte van het koort/dubbelkoord e.d die kunnen ze dan voor je bestellen!