Ik moets om 20 voor 3 's middags starten in de M1, dus ik kon zowaar een keertje uitslapen voor een wedstrijd. Het was vandaag ook nog eens heerlijk weer, in tegenstelling tot gister toen de wedstrijd een beetje

Avalla eerst lekker ingereden, en daar liep ze al redelijk, maar niet echt super. Maar op het moment dat ik om de ring heen reed liep ze heel erg lekker. Dus vol goede moed beginnen de aan de proef. Was alleen een kein probleempje: ik kon mijn moeder die mij stond voor te lezen voor geen meter verstaan, en ik kende de proef niet uit mijn hoofd

Maar goed, concentratie was natuurlijk een heel eind weg, en die heb ik vooral nodig om recht op te blijven zitten... dus halverwege de rechtergalop zat ik met zadel en al ongeveer naast haar, want ze was ook niet helemaal goed aangesingelt. Precies voor het jury-hok even op de linker beugel gaan staan

Voor de 2e proef eerst maar eens mijn zadel weer fatsoenlijk neergelegd

Tweede proef ging super. Kon alles goed verstaan dus kon me gewoon op het rijden concentreren (en het zitten natuurlijk). Alleen de middendraf kon ze veel meer, maar dat kon ik niet uitzitten dus dat hebben we rustig aan gedaan.
Al met al heel tevreden, en avalla lekker uitgestapt en naar huis gebracht. Daarna teruggereden naar Annen voor de Kur op muziek die nog gereden werd. Ik had al even gebeld en had al gehoord dat ik bij de tweede proef voorlopig eerste stond, maar toen moest er nog aardig wat na mij.
Bij de prijsuitreiking bleken we dus eerste te zijn geworden met 164 punten (niet erg ruim gepunt, degene die de 1e proef had gewonnen met 188 punten had in de tweede proef 158). dus ik heb weer een beker voor de verzameling.
foto's komen er nog aan