De Brabants kampioenschappen!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveyrsa

De Brabants kampioenschappen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 14:57

hallo,

IK had een vraagje ;)
Ik rij zelf in de klasse D-B en er rij mee met de selectie wedstrijden.
In totaal doen er wel meer dan 35 mensen mee in deze klasse.
Nou vroeg ik me af hoe dat nou precies gaat met wanneer je door mag naar de brabantse,
Pakken ze dan de helft ongeveer of, minder?

Groetjes

Dorus

Re: De Brabants kampioenschappen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:01

Ik denk minder. Als je regio of kring pagina kijkt zou je dit moeten kunnen vinden. Op de kringpagina komt vaak ook te staan wie voor welke categorie afgevaardigd wordt.

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:06

Hier staat het
http://www.knhsregiobrabant.nl/

en dan bij kampioenschappen, het is nog niet bekend dus. In week 27 (over 2 weken) horen de diverse regio's hoeveel ze mogen afvaardigen.

"Tijdens de eerstvolgende vergadering van het regiobestuur worden de startplaatsen per kring dan definitief verdeeld waarna de kringsecretariaten in week 27 geinformeerd worden over het aantal af te vaardigen combinaties/teams per onderdeel. Deze informatie wordt dan ook vermeld op deze website" (bron: knhsregiobrabant.nl).

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 15:12

Okee bedankt ;) moet nog even afwachten dus ;)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:51

Inderdaad nog even wachten, het is nog niet bekend. Maar ga maar uit van een man of 10, hooguit 12. Meer zeker niet.
Maar die 35 combi's, komen die echt allemaal uit jouw kring en deze klasse en cat? Want dat is ook best veel...

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 13:17

_Esther_87_ schreef:
Inderdaad nog even wachten, het is nog niet bekend. Maar ga maar uit van een man of 10, hooguit 12. Meer zeker niet.
Maar die 35 combi's, komen die echt allemaal uit jouw kring en deze klasse en cat? Want dat is ook best veel...

Hee, in totaal van de wedstrijden tot nu toe zijn er ongeveer 35 deelnemers inde klasse D-B, maar er rijden er in onze kring heel veel maar 3of minder van de 6 selectie wedstrijden ;)
Laatst bijgewerkt door loveyrsa op 23-06-11 13:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:29

Reken jezelf nog niet rijk omdat er hier gezegd wordt dat er waarschijnlijk een stuk of 10 worden afgevaardigd en er volgens jou maar een stuk of 3 selecties hebben gereden.

Het aantal afgevaardigden wordt berekend aan de hand van het aantal mensen dat aan de selectiewedstrijden deelneemt. Op de Brabantse zijn een X aantal startplaatsen en die worden evenredig verdeel per kring zodat iedereen in heel de regio evenveel kans maakt. Als dat er heel veel zijn dan zullen er meer worden afgevaardigd dan wanneer het er maar heel weinig zijn. Per kring wordt dus een even groot percentage afgevaardigd.

Als er inderdaad, wat jij zegt, slechts 3 combinaties in jouw categorie aan de selecties hebben deelgenomen dan zal er waarschijnlijk maar 1 afgevaardigd worden.

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 13:42

Falona schreef:
Reken jezelf nog niet rijk omdat er hier gezegd wordt dat er waarschijnlijk een stuk of 10 worden afgevaardigd en er volgens jou maar een stuk of 3 selecties hebben gereden.

Het aantal afgevaardigden wordt berekend aan de hand van het aantal mensen dat aan de selectiewedstrijden deelneemt. Op de Brabantse zijn een X aantal startplaatsen en die worden evenredig verdeel per kring zodat iedereen in heel de regio evenveel kans maakt. Als dat er heel veel zijn dan zullen er meer worden afgevaardigd dan wanneer het er maar heel weinig zijn. Per kring wordt dus een even groot percentage afgevaardigd.

Als er inderdaad, wat jij zegt, slechts 3 combinaties in jouw categorie aan de selecties hebben deelgenomen dan zal er waarschijnlijk maar 1 afgevaardigd worden.

Hee, met die 3 bedoelde ik van de 6 wedstrijden er maar 3 rijden, terwijl je er 4 van de 6 minimaal oet rijden wil je kans mken op de brabantse
Sowieso denk ik ook niet dat ik of me zusje naar de brabantse mag, want het zijn ook pas onze eerste selectie wedstrijden en we rijden er maar 4 van de 6

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:30

Dan doen er dus geen 35 combi's mee. Voor afvaardiging wordt gekeken hoeveel mensen minimaal 4 wedstrijden hebben gereden. Daar kijken ze dan naar in alle kringen, en dan worden de startplaatsen verdeeld. Al degene die dus maar één, twee of drie wedstrijden hebben gereden, mag je niet meetellen! Grote kans dan dat er dus ook minder combi's afgevaardigd worden.

Gewoon afwachten, en goed de regiosite in de gaten houden, daar staat het meestal als eerste op!

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 16:47

_Esther_87_ schreef:
Dan doen er dus geen 35 combi's mee. Voor afvaardiging wordt gekeken hoeveel mensen minimaal 4 wedstrijden hebben gereden. Daar kijken ze dan naar in alle kringen, en dan worden de startplaatsen verdeeld. Al degene die dus maar één, twee of drie wedstrijden hebben gereden, mag je niet meetellen! Grote kans dan dat er dus ook minder combi's afgevaardigd worden.

Gewoon afwachten, en goed de regiosite in de gaten houden, daar staat het meestal als eerste op!

Oke, bedankt! ;)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:00

_Esther_87_ schreef:

Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Volgens mij is het zo al hebben ze er maar 1 mee gereden dat het dan nog gewoon meetelt!
(correct me if I'm wrong)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:50

Echt? Dan heb ik het bericht verkeerd begrepen op de regiosite denk ik.

Nog eens gelezen, staat er inderdaad niet duidelijk in. Sorry ts, ik weet het niet zeker!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 01:31

Arielle_ heeft gelijk, 1 x gestart telt ook mee voor de opgave van de aantallen en adh daarvan volgt de verdeelsleutel :)

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 19:28

Hee iedereen, de uitslag is bekent,
Me zus stond eerst 2de resserve, maar er zij ner al 3 uitgevallen :D dus nu mag Yrsa naar de brabantse met ons :)
Zo ontzenttend blij

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:10

Ik ga ook naar de brabantse :D
zullen we anders een lijste maken.

Naam, Klasse, Catogorie
Elvira, L1, Paard

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:08

Naam, Klasse, Catogorie
Elvira, L1, Paard
Arielle, M1, paard

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:28

Ik ben ook van de partij in het L2 :)

Maar je kan beter een nieuw topic maken in wedstrijden/kalender en verslagen,
zodat iedereen het topic makkelijk kan vinden (de overige regiokampioenschappen staan daar ook).
Nu staat dit topic bij vragen en discussies (was ook eigenlijk een vraag van ts)

EDIT* Bij deze :D [WD-K] Outdoor Regiokampioenschappen BRABANT (De Mortel)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:55

Arielle_ schreef:
_Esther_87_ schreef:

Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Volgens mij is het zo al hebben ze er maar 1 mee gereden dat het dan nog gewoon meetelt!
(correct me if I'm wrong)

Volgensmij ook :j Ik sta namelijk 19e van de 45e, alle selecties zijn al geweest, maar ik heb er maar 1 meegereden, de anderen hebben ze op een paar na allemaal gereden, als je met 1 selectie niet mee zou mogen doen vraag ik me af waarom ze me er tussen zouden zetten. Lijkt mij hoor, heb er niet zoveel verstand van, ben niet zo van de selecties :P

Edt; kijk nu net op de site van kring breda, zie mezelf als 3e reserve staan, lijkt me sterk, maargoed, was toch niet van plan te gaan. Wat betekenen de witte/groene vakjes? Mijn naam staat in een wit vakje, de 2 namen onder mij zijn groen, help :')
nog een edit: deze lijst heb ik het over, ik gok dat groen springen is en wit dressuur? http://www.knhskringbreda.nl/2011-zomer ... 0regio.xls