Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ragdollcat schreef:Pfff dit is ook wel erg zeg, waarom neemt ze geen belg? of gaat ze afvallen voordat ze een slank paard in de vernieling rijdt. Helaas zijn er heel veel nare/rare dingen in de paardenwereld.
tantesam schreef:Ragdollcat schreef:Pfff dit is ook wel erg zeg, waarom neemt ze geen belg? of gaat ze afvallen voordat ze een slank paard in de vernieling rijdt. Helaas zijn er heel veel nare/rare dingen in de paardenwereld.
Jaaa goed idee, een Belg mag ze wel pijn doen!
On topic: ben zelf ook altijd erg van slag als er nare dingen gebeuren ten opzichte van de paarden... moet wel toegeven dat ik bijna altijd voor struisvogel speel.
. Ik weet dat het moeilijk is vanwege het agressieve gedrag van de meeste mensen maar dit kan niet doorgaan zo. Vorige week zag mijn man zelfs een jurylid, die op dat moment niet in functie was maar zelf reed, bij het stoten indraaien zijn paard een enorme trap onder de buik geven. Als mensen zich niet kunnen beheersen moeten ze niet met dieren bezig zijn. Hij was in ieder geval heeeeeeeeeel erg fout. Helaas kwam ik te laat bij onze trailer aan en was hij al weg, maar anders had ik er ZEKER iets van gezegd!