Wie (her)kent dit hihi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leorah schreef:hahaha vreemd toch eigenlijk als je erbij na gaat denken... je bent bezig met wat je het liefste doet, namelijk met je paardje aan het werk.. en dan trek je er 'zo'n" gezicht bij...
Ik zal eens proberen om heel bewust gewoon blij te kijken tijdens mn proef (ook al gaat ie compleet de mist in haha)..
deze is meer hilarisch 
En helaas niet alleen tijdens de proef, maar ook tijdens training
Alleen bij het groeten tover ik een super nep smile op
hihi. Ik denk dat er maar weinig mensen eraan denken om "mooi" te kijken tijdens een proef. Ik kan het zelf ook niet, ben gewoon opperbest geconcentreerdTes82 schreef:Ik heb vandaag geschreven bij een wedstrijd en ik denk dat 80% van de ruiters zo keek
Udo2001 schreef:[/quote]Ik denk dat er maar weinig mensen eraan denken om "mooi" te kijken tijdens een proef. Ik kan het zelf ook niet, ben gewoon opperbest geconcentreerd
Ik heb -2 alleen ik heb nooit lenzen in en daardoor knijp ik met m'n ogen waardoor mijn bovenlip op standje glimlach gaat waardoor ik altijd opmerkingen krijg dat ze het zo leuk vinden dat ik lach, maar dat doe ik dus niet, je ziet alleen geen donder, dat is een kleine bijwerking Jiill_ schreef:Goede tipIk heb misschien wel de tipIk heb -2 alleen ik heb nooit lenzen in en daardoor knijp ik met m'n ogen waardoor mijn bovenlip op standje glimlach gaat waardoor ik altijd opmerkingen krijg dat ze het zo leuk vinden dat ik lach, maar dat doe ik dus niet, je ziet alleen geen donder, dat is een kleine bijwerking
) maar dat doe ik ook tijdens training of les.