kringkampioenschappen in andere regio

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CharlotteMae

kringkampioenschappen in andere regio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 12:02

Even een hele domme vraag (waarschijnlijk) maar mag je ook meedoen aan Kringkampioenschappen buiten jouw regio.
Mijn regio is namelijk Noord-Holland zuid, maar die zijn 2 en 3 juli. Op die datum zijn tevens de Almelose Ruiterdagen, waar ik naartoe ga.

Zou ik ook bijvoorbeeld meekunnen doen bij de kringkampioenschappen van Noord-Holland Noord?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
:D

Scum

Re: kringkampioenschappen in andere regio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:17

Dat kan helemaal niet. Elke regio heeft zijn eigen selectiewedstrijden waarmee bepaalt wordt wie er op de regio mee mag rijden.

Daarnaast bepaald de club waarbij jij lid bent voor welke kring je moet uitkomen. Het enige wat je dus kunt doen is lid worden van een club die bij de regio NH-Noord hoort en daar de selecties rijden.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:54

Kan inderdaad niet, je moet de kringkampioenschappen starten waarvan je club lid is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:41

Ik denk dat een heleboel mensen die de ARD rijden hetzelfde probleem hebben. Het is echt jammer dat het dit jaar een week later is dan normaal. Je kunt overwegen of je eerder terug gaat.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:41

Dan moet je een keus maken, of de Almelose Ruiterdagen of de kring kampioenschappen. Je mag niet in een andere kring uitkomen dan de kring waar jouw vereniging lid van is.

CharlotteMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 13:44

Ja, ik vind het ook erg jammer.
Ik had me namelijk al opgegeven voor de kringkampioenschappen.

Volgend jaar beter, ARD is namelijk ook erg leuk!
*D