KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deBoomgaard

KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 23:52

Ik heb vandaag deelgenomen aan de Oud-beijerlandse dressuur dagen. Nadat ik had gestart en me paard had na verzorgt en weer op de wagen had gezet moest ik wachten op de prijsuitreiking. ik ben toen terug gegaan naar het terrein waar de wedstrijd plaats vond. Dit doe je immers altijd bij een wedstrijd. Toen deze geweest was ben ik naar huis gegaan, maar toen ik thuis was en me KN ouverture dressuurzadel en rondgedraaid stang en trens hoofdstel uit de wagen wilden halen om dit terug op te ruimen op stal bleek dat dit gestolen is. Ik baal er zoooo verschrikkelijk van!!!!!!!!!!!! mocht iemand wat tegen komen op internet, bijv marktplaats als daar wat word aangeboden, hoor ik dit erg graag.

MERK zadel: zwart KN ouverture
Hoofdstel: zwart rondgedraaid stang en trens, dikke neusriem en grove strasstenen op de frontriem

Alvast bedankt!!!

Anoniem

Re: KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 23:55

Wat een naaistreek :(

deBoomgaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 00:11

ja zeg dat wel :(

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 00:17

je hoort het tegenwoordig zeer vaak dat er spullen uit de trailer gestolen worden op wedstrijdterreinen. er is laatst zelfs tussen twee proeven door het zadel van een paard zn rug gehaald toen ie even op de trailer was gezet...had je de spullen in de trailer of de auto? hier gaat alles nu in de auto,dan is het beter afgesloten en kan het in je verzekering,ws uit de traielr niet

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 00:18

echt triest, als je iets wilt hebben, om dat van een andere liefhebber te jatten :( diegene moest zich schamen !
ik hoop dat je het gauw weer terug hebt !

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 00:22

Ik had even op marktplaats gekeken en zag je advertentie.
Als ik jou was zou ik die juist nog even weg halen! Misschien dat ze hem wel wilde aanbieden op marktplaats. Maar als ze jouw advertentie bovenaan zien staan zullen ze dat natuurlijk niet doen.
Misschien wel slim om posters op te hangen in het gebied waar je de wedstrijd hebt gehad?

deBoomgaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 00:23

ja echt diep triest inderdaad. Nee lag niet in me auto, naja, ook wel een beetje, ik heb zo'n sprinter en daar is de zadelruimte in dezelfde ruimte als waar mijn paarden instaan.

Ik hoop ook dat ik het terug kan vinden, ik ga in ieder geval marktplaats goed in de gaten houden, wellicht wordt het binnenkort ineens aangeboden. Heb ook wel aangiften gedaan, je weet maar nooit...

Maar zelfs van een paard zijn rug gestolen?!?!?! bizar gewoon!!!

deBoomgaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 00:24

dat is inderdaad waar, ik ga hem er weer afhalen!! thnx

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 10:52

Dit is inderdaad een rotstreek.

Je hoort het inderdaad de laatste tijd vaker. Ik heb een zadelkamer in de trailer, handig voor de spullen maar toch leg ik mijn (net nieuwe) zadel in de kofferbak van de auto. Deze kan beter op slot, ligt het uit het zicht en er zit een alarm op.

Het is jammer dat het zo moet maar helaas er zijn gewoon mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 11:09

Snap dat je je zadel en hoofdstel heel graag weer terug wilt hebben. Maar om daar nu op meerdere fora een topic te openen vind ik te ver gaan. Ga dan ook even temmen.

deBoomgaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 11:12

Dat is niet alleen omdat ik het uiteraard graag terug wil hebben. Maar ook meer een waarschuwing voor ieder andere ruiter/amazone die op wedstrijd gaat. Het is daarom ook de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen het lezen, vandaar dat ik het op zoveel topics heb geplaatst!!

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 11:24

Ik heb voor je op marktplaats gekeken, maar helaas vond ik je zadel&hoofdstel niet. :n

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 11:25

Het is niet de bedoeling om het zelfde topic over heel Bokt op meerdere fora tegelijk te plaatsen.
De enige juiste plaats voor deze melding is in dit topic deBoomgaard @ [PP] [centraal] Zadeldiefstallen en daar heb je je melding al geplaatst, hier nu een slotje.