A-C lijn scheef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kflower

A-C lijn scheef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 12:08

Misschien een rare vraag, maar krijg hier veel verschillende antwoorden op.

Als een ring scheef ligt en de A-C lijn is ook scheef. Moet je dan de A aanhouden of de C qua lijn?
Waar kijkt de jury dan naar?

MerleSimone

Re: A-C lijn scheef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:10

Jij moet netjes bij A afwenden, en dan recht naar C rijden. Heeft volgens mij niet zo veel te maken met of de bak scheef ligt.. K moest laatst mee jureren, en volgens mij kijken ze naar waar jij afwend en hoe je dan naar C rijdt..

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:12

De jury moet altijd de ring controleren. Als het goed is, is de ring dus nooit scheef en de AC-lijn altijd recht.

Kflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 12:15

Ja normaal gesproken wel :j Maar soms ook niet..

Komt gelukkig niet heel vaak voor. Meestal meten ze het uit... maar wat als het wel zo is vind ik het zonde om daar onvoldoende op te rijden ;)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:17

Gewoon netjes bij A afwenden en dan recht naaar C rijden (dat is ook het geen daat gevraagd wordt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:23

Ik zet mijn auto altijd zo dat ik de A recht achter de C zie staan, dus in 1 lijn.. Dat is ook de lijn die de ruiter zou moeten rijden :j

Lauranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:38

bij mij lag de ring scheef, de letters stonden scheef en de jury zat niet recht op de C. echt een probleem voor voltes, middelijn, alle figuren gewoon!
probeer gewoon van letter tot letter te rijden :)

succes! x

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:43

Altijd hetgeen doen dat gevraagd wordt. Dus een rechte lijn naar C.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:26

Bij mij lagen de letters A en C een keer niet op een rechte lijn, toen reed ik ook van de A recht naar de C. Ik kreeg daarop het commentaar dat ik een rechte lijn moest rijden.

De jury ziet vanuit de auto of het juryhokje alleen de letter A, dus als de letters niet op een rechte lijn liggen zou ik voor de letter A kiezen en vervolgens een rechte lijn rijden.

Kflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 17:24

Relaxed schreef:
Ik zet mijn auto altijd zo dat ik de A recht achter de C zie staan, dus in 1 lijn.. Dat is ook de lijn die de ruiter zou moeten rijden :j

Dat is wel slim! Dan hou ik dat gewoon aan ind :j

Bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:53

Iris_10 schreef:
Bij mij lagen de letters A en C een keer niet op een rechte lijn, toen reed ik ook van de A recht naar de C. Ik kreeg daarop het commentaar dat ik een rechte lijn moest rijden.

De jury ziet vanuit de auto of het juryhokje alleen de letter A, dus als de letters niet op een rechte lijn liggen zou ik voor de letter A kiezen en vervolgens een rechte lijn rijden.

Ik zorg er anders altijd wel voor dat ik zelf goed recht voor de C zit hoor.. Binnen is het soms lastig, maar buiten parkeer ik de auto altijd zo dat ik de C en A in 1 rechte lijn zie :j

xxirisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:11

Volgens mij gewoon recht naar C toe