Missende gegevens in vraagprogramma's?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Missende gegevens in vraagprogramma's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 11:38

Vroeger..... (ja, leuke dooddoener, weet ik en zo lang geleden is dat nog niet) kon je heel makkelijk via startlijsten
of verenigingen even het vraagprogramma naar boven halen.
Vaak was dat een ingescand copytje van het originele vraagprogramma, vond ik erg handig.

Je zou denken dat dat met mijn KNHS nog makkleijker gaat, helaas...
De wedstrijden die ik tot op heden heb opgezocht stonden er niet op.
Met wat voor termijn worden deze geplaatst op de KNHS kalender?
Ik dacht met goedkeuring van het vraagprogramma, maar dat kan haast niet, gezien alle missende wedstrijden.

In mei wou ik ergens gaan starten, maar kon de organisatie me niet eens vertellen of het op gras of zand zou zijn.
Dat wisten ze nog niet helemaal zeker... (4 wkn voor de wedstrijd!) misschien 1 op gras en 1 op zand, of 2 op gras, of... ??
Ik dacht dat je dat altijd al op moest geven in het vraagprogramma van de KNHS?

Nu probeer ik me weer ergens in te schrijven.
Startlijsten, geen volledig vraagprogramma, KNHS en site van de vereniging idem. (heb dus echt wel geprobeerd hem ergens te vinden)
Op mail wordt tot op heden (Heb zaterdag gemaild, dus dat kan nog komen) niet gereageerd.

Hoeven ze dat soort info tegenwoordig niet meer te geven?
En hebben jullie daar nou ook last van?

(mij intresseert vooral de bodem, echter kan me voorstellen dat er mensen zijn die nog meer missen bv.
prijzen, sluitingsdatum, etc.)

marije1987

Re: Missende gegevens in vraagprogramma's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:40

Interessante vraag.. ik loop hier ook vaak tegen aan. Ben benieuwd wie het antwoord hierop weet :)

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:41

Als het vraagprogramma niet op de site van de KNHS staat, is de wedstrijd niet goedgekeurd. Maar ik ben met je eens dat de werking van de KNHS-database een drama is, ik kijk er ook nooit op...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 11:47

kleinvosje schreef:
Als het vraagprogramma niet op de site van de KNHS staat, is de wedstrijd niet goedgekeurd. Maar ik ben met je eens dat de werking van de KNHS-database een drama is, ik kijk er ook nooit op...

Dat dacht ik dus ook, maar dan kan je je dus zo ongeveer nergens meer inschrijven.
Aangezien ze er echt niet op staan op momenten dat ik me in wil schrijven en als je later bent, zitten de wedstrijden vol.
Is dus volkomen onwerkzaam op die manier.

Ik weet zeker dat er 18-06 op mijn eigen vereniging een dressuur wedstrijd is (goedgekeurd)
en ook die staat er niet op!
Dorp hiernaast ook op die datum, staat er ook niet op.
Heb er nog 2 gezocht, ook niet.

(gelukkig staan die dan wel weer op startlijsten, maar zo schiet het niet echt op.)

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:58

Nee, ik weet het, ik vind het ook erg raar. Een vereniging moet je antwoord kunnen geven op je vraag om het vraagprogramma, je hebt er gewoon recht op het te zien. Om welke wedstrijd gaat het, ga ik eens zoeken hihi!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 12:43

Denk dat ik ook al weet waar het fout gaat.

Je moet je heel erg op tijd inschrijven bij leuke wedstrijden anders zijn die vol
Dat heel erg op tijd, is zo erg op tijd, dat de KNSH kalender dan nog niet bijgewerkt is.

Echter op moment van inschrijven wil je vaak al wel die dingen weten.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:59

Sjolvir schreef:
Denk dat ik ook al weet waar het fout gaat.

Je moet je heel erg op tijd inschrijven bij leuke wedstrijden anders zijn die vol
Dat heel erg op tijd, is zo erg op tijd, dat de KNSH kalender dan nog niet bijgewerkt is.

Echter op moment van inschrijven wil je vaak al wel die dingen weten.

Dat hoeft niet de reden te zijn, want bij springwedstrijden is dat niet van toepassing en staat het er vaak ook pas laat op.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 13:03

Ik dresuur alleen :o

Ga gewoon verder op de weg die ik was ingeslagen, mailen van de secretariaten.
(die zullen er ook wel gillend gek van worden, maar ja, het is niet anders.)

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:01

de KNHS is momenteel ontzettend laat met wedstrijden goed keuren. onze wedstrijd was pas 4 weken geleden goedgekeurd en de wedstrijd is 5 juni. de inschrijving hadden we allang geopend.
de knhs is momenteel bezig (lees in maart zou het al in gebruik zijn) met een programma de vraagprogramma's makkelijker en efficienter kan verwerken. echter gaat dit niet zo vlot als gehoopt en lopen ze ontzettend achter.
het wordt dus lastig om als club dan een volledig goedgekeurd vraagprogramma op startlijsten te plaatsen.

groetjes

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:08

Bijna alle wedstrijden van na 1 juni staan er niet op. Ze zijn idd zoals dippie25 zegt bezig met automatiseren (al vanaf februari), en dat wil dus niet lukken... Onze menwedstrijd staat er ook niet op, waardoor mensen die dus via de knhs zoeken denken dat we geen wedstrijd hebben. Denk er hard over maar eens een klacht in te dienen als vereniging zijnde..

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:59

liberty schreef:
Bijna alle wedstrijden van na 1 juni staan er niet op. Ze zijn idd zoals dippie25 zegt bezig met automatiseren (al vanaf februari), en dat wil dus niet lukken... Onze menwedstrijd staat er ook niet op, waardoor mensen die dus via de knhs zoeken denken dat we geen wedstrijd hebben. Denk er hard over maar eens een klacht in te dienen als vereniging zijnde..

Kun je doen, maar je schiet er denk ik weinig mee op. Ik heb het ook al 's gedaan n.a.v. het verzoek voor betalen via internetbankieren van rekeningen van de KNHS. Er stond destijds bij: bespaart kosten, ik heb toen gemaild voor wie dat het geval dan was en als het voor mij persoonlijk ook goedkoper werd, dat ik er dan wel mee akkoord wilde gaan. Nooit een antwoord op gehad.