vrijdagavond was ik thuis uit ermelo, waar mn paard ook al een week niet had gegeten, evenals 't weekend ervoor thuis ook niet(als ie vlechtjes heeft eet ie niet meer, stress voor wedstrijden, gekke knol)
dus zaterdag naar wedstrijd gegaan, losrijden ging heel lekker, tot ie ineens in de weg werd gereden door een ander, daar werd hij zo boos om dat ie al stakend en steigerend naar de andere kant van het terrein liep, waar we bijna een L ring invlogen
een vriendelijke meneer heeft hem vastgepakt en een stukje teruggebracht richting mn eigen ring, ik had 2 rondjes vwnw gegallopeerd, moest ik al de ring in!
dus snel teugels korter gepakt, en mn proef gereden (M2 dus ja met een lange teugel en een lang paard dat uit elkaar loopt gaat dat niet lukken)
mn 1e middendraf werd al een galopje, achterwaarts ging scheef en leverde verzet op, en de verzameling was ver te zoeken
ik was zo moe toen ik weer thuis kwam, dat ik niet meer terug ben gegaan voor de prijsuitreiking, wat ik normaal dus altijds doe
krijg ik vandaag het buurtkrantje, staan er de uitslagen in, zie ik mezelf staan, 2e in de M2 met 163 punten!
dus ff nagevraagd en ja het klopte

echt niet verwacht!!! misschien moet ik toch vaker wat 'rommelig' rijden want een tijdje terug liep hij ook zo en maakte hij zich sterk, en toen was ik ook 2e(met 160 punten)
met een correct gereden 'brave' proef rij ik altijd 154/155 punten heel soms net een wp, en nu dus totaal onverwacht 163 punten!
ben helemaal happy

mijn lieve knollie en ik komen er nog wel