Met lessen ben ik het afgelopen jaar gewoon weer helemaal vanaf de basis begonnen en ik vond het tijd worden om weer eens te kijken hoe ver we stonden in onze lessen/training.
Omdat ik de wedstrijd zag als een goed leermoment met opmerkingen waar we weer aan kunnen gaan werken was ik heel erg tevreden met de punten die ik heb gereden : 172 en 170.
Verder heb ik echt heel ontspannen kunnen rijden zonder op elk detail in de omgeving te letten en dat is voor mij ook een hele grote overwinning.
Er werden heel terecht slechte cijfers gegeven voor het wijken en de middengalop (die kwamen er gewoon niet uit) maar ik had ook een aantal mooie cijfers voor de overgangen naar stap, halthouden en de middenstap en de stap in het algemeen en dat waren precies de punten waar we op dit moment in de les mee bezig zijn.
Ik weet nu waar we aan moeten gaan werken om volgende keer weer een paar puntjes erbij te kunnen rijden.
Tevens ben ik van mening dat winstpunten er zijn om door te kunnen naar de volgende klasse en daar zijn we op dit moment gewoon nog niet aan toe.
Zijn jullie ook wel eens heel tevreden over je proeven zonder winst te hebben gereden ?
Helemaal mee eens! Lekker rijden en een goed gevoel zegt soms meer dan een winstpunt en een vreselijk proef rijden 

)