Hoogste sportstand pony is veranderd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Hoogste sportstand pony is veranderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 22:50

Hoi!

Ik heb een vraag aan jullie waar ik al een tijdje mee zit.
Toen ik nog geen wedstrijden was gestart met mijn pony stond er op mijn knhs: Hoogste sportstand pony: L1+4. Maar toen ik vorig jaar ben gestart is dit veranderd in mijn eigen stand. Het klopt dus niet meer. De hoogste stand van mijn pony wordt nu dus aangepast aan mijn stand. Voor mij maakt dit op zich op niet want ik weet wat ze heeft gelopen in het verleden, maar stel wel willen haar ooit verkopen (wat ik niet hoop :o ) en de toekomstige eigenaar wilt dit checken, tja dan staat het er niet.

Is dit normaal? En wat zouden jullie hiermee doen?

Groetjes

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:09

Dat is niet normaal, hoogste stand pony blijft, ook als een nieuwe eigenaar (jij dus) lager start, zou er even over bellen met de KNHS

samoth

Re: Hoogste sportstand pony is veranderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:18

Bij mij staat hoogste stand paard is Z2 met winst, dat heeft hij gelopen en ik start met hem in Z1 met winst. Voor mij is hoogste stand Z1 met winst in paarden.

Het kan zijn dat het stand van je pony van vorige baasje is.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 17:59

Ja ik ga inderdaad de KNHS even bellen, want vind het toch een beetje vervelend.

Th0mas: voor de duidelijkheid, mijn pony was met haar oude baasje L1+4, dit stond er eerst ook netjes. Maar toen ik met haar ging starten is 'Hoogste stand van pony' veranderd in B+1 (mijn stand dus)

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 07:56

Ik heb dit ook, bij mij stond er altijd M1+19 bij hoogste sportstand pony. En nu staat er opeens bij hoogste sportstand L1+3 terwijl ik met haar M1+4 ben en dat staat wel goed bij hoogste stand van de combinatie.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:15

hoe lang duurt het uberhaubt voordat je standen bijgewerkt worden?
Ben een maand geleden begonnen met wedstrijden en heb er al 3 gereden maar er is nog niets van te vinden?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 08:18

ja dat duurt vaak wel vrij lang. Mijn punt van vorige maand staat er ook nog niet op.
Maar als het echt heel lang duurt moet je even naar de KNHS bellen want ik heb ook wel is gehad dat ze mij hadden verwisseld met iemand zonder winstpunt, dus die had mooi mijn punt (was m'n eerste :7 ) en ik niks.

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:53

de sportstanden zijn bijgewerkt tot 9 april ,dit kan je vinden op de site vd knhs.Zit ook nog te wachten tot mijn laatste twee winspunten bijgeschreven worden.