Wedstrijd met Jersey :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Wedstrijd met Jersey :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 23:18

Vandaag waren de stalkampioenschappen bij ons op stal..
Ik was kwart over negen bij Jersey en ben gelijk begonnen met poetsen en vlechten..
Iemand anders had later de knotjes voor mij gemaakt want die wouden niet lukken bij mij Haha!
Nadat ik haar staart had uitgeplozen..ging ik opzadelen..had een wit dekje geleend van iemand en had ook een rijjasje aan ..ook van iemand geleend en eigenlijk waren alle nette spullen van mensen geleend...
Toen ging ik losrijden..veel gestapt en gedraaft..en daarna gegallopeerd..
Na een tijde ging ze echt heel lekker lopen..liep lekker ruim en de gallop ging hardstikke super!
De gallop had ik nooit echt onder controle maar vandaag ging het zo goed!
Uiteindelijk mocht ik de ring in..er stond een tafel langs de bakrand en wat doet Jersey...die maakt een megasprong en vliegt weg.. Clown *LOL*
Maargoed..later ging het wel beter..verder liep ze de proef lekker ontspannen en was redelijk rustig voor haar doen..
Kortom ik was hardstikke tevreden Haha!

Toen gingen we met z'n alle broodjes eten..heel gezellig allemaal...daarna gingen we het springparcours opbouwen..
Toen begon het toch wel een beetje te kriebelen..hoe zou Jersey springen?!
Dus dacht ik "ach ja" "ik doe het gewoon" Clown Dus gevraagd of ik nog mee kon doen..en ben Jersey gaan opzadelen en gaan losrijden..
In de losrijwei ook nog even een paar balkjes genomen..en dat ging best goed..
Toen moest ik de ring in...
Een springruiter bij ons op stal hielp mij een beetje en zette de hindernissen wat lager..
Bij de eerste sprong nam ze echt een mega sprong en ze maakte zich heel groot..dus ik dacht echt van"wat is dit!!" *LOL*
Ze weigerde bijna bij alle sprongen alleen de laatste 2 niet..maar ik heb ze toch allemaal gesprongen...ging hardstikke super voor de eerste keer springen met Jersey!
Iedereen vondt het ook heel gaaf dat ik met haar ging springen..want het zag er werdt mij verteld heel gaaf uit..
Iedereen klapte ook bij elke sprong die ze nam..heel leuk allemaal.

Later was de prijsuitreiking en ik was 6e met de dressuur... Haha!
En met springen deed ik voor spek en bonen mee dus kreeg ik geen prijs...
Uiteindelijk was Kim..met de tinker Cleopatra! stalkampioen geworden!
Daarna gingen we nog barbequen en ik ben nu pas thuis Haha!
Het was echt een hele gezellige dag..en ben super trots op mijn meissie..
Groetjes..Simone Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:29

Wat fijn dat het zo goed ging! En je hebt dus ook al een springpaard Haha!
Nou moet ik nog een keer komen kijken, om haar te zien springen....

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:58

Vind het echt super van je dat je bent gaan springen Smoon! Ben trots op je Lachen

Kom snel weer een keer kijken!