Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Berdien_ schreef:Het gebeurt wel vaker dat standen niet helemaal kloppen, dat er meer of minder winstpunten genoteerd zijn dan het aantal behaalde winstpunten.
In jouw geval zou ik geen actie ondernemen, maar als je het goed geregistreerd wil hebben zou ik even bellen of een mailtje sturen naar de KNHS, dan kunnen ze het checken en je stand weer kloppend maken.
Pion en Christine_, waarom zou je je coupons op moeten sturen? Een velletje van je coupon wordt toch altijd naar de KNHS opgestuurd, dus dan kunnen ze dat toch ook checken zonder dat je je coupon op hoeft te sturen?
Berdien_ schreef:Het gebeurt wel vaker dat standen niet helemaal kloppen, dat er meer of minder winstpunten genoteerd zijn dan het aantal behaalde winstpunten.
In jouw geval zou ik geen actie ondernemen, maar als je het goed geregistreerd wil hebben zou ik even bellen of een mailtje sturen naar de KNHS, dan kunnen ze het controleren en je stand weer kloppend maken.
Pion en _Christine, waarom zou je je coupon op moeten sturen? Een velletje van je coupon wordt toch altijd naar de KNHS opgestuurd, dus dan kunnen ze dat toch ook checken zonder dat je je coupon op hoeft te sturen?
Eerst hadden we de vereniging gebeld, die zeiden dat de KNHS alle punten checkt en het dus vanzelf goed zou komen. Maar dit was na 2 maanden nog steeds niet gebeurt. Toen hebben we zelf de KNHS gebeld en is het meteen geregeld.
daarom ging ik vroeger nooit over bij maximaal aantal punten.
Maar ik zou me er mateloos aan irriteren als het vergeten zou worden.