Startkaart nog niet binnen, al wel opgeven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

Startkaart nog niet binnen, al wel opgeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 09:46

Hoi Bokkers,

Ik heb afgelopen week een startkaart aangevraagd met mijn bijrijdpony. Nu is mijn vraag of ik me al wel kan opgeven voor wedstrijden, zonder coupons en startkaart?

Groetjes Jasmijn

44Myrthe44

Re: Startkaart nog niet binnen, al wel opgeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:47

Nee, dat kan nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:49

Jawel, dat kan wel ;)
Je kan starten met een blanco startcoupon (is wel duur!) te koop bij je vereniging. Je startkaart in aanvraag is daarvoor genoeg :j
(tenminste, tot een jaar of 5 geleden wel, heel misschien is dat veranderd?)

edit:
Van de site van de KNHS
Citaat:
Als de aanvraag bij de KNHS goed binnen is gekomen, kun je op blanco startcoupons starten voordat je de startkaart en startcoupons binnen hebt. De kosten voor een blanco startcoupon kun je vinden op in de tarievenlijst. Blanco coupons worden dagelijks verstuurd. Ook als je startcoupons op zijn en je er nog één nodig hebt voor een wedstrijd, kun je deze coupons aanvragen en gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-11 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:50

Ja hoor, dat kan prima. Als je bij het secretariaat even aangeeft dat de startkaart aangevraagd is mag je die vaak later opsturen of meenemen naar de wedstrijd zelf.

Blanco coupons zijn alleen van toepassing als je startkaart nog niet binnen is op de wedstrijddag, maar die zijn loeiduur (uit mijn hoofd 18,30 per coupon). Maar ik neem aan dat je je opgeeft voor een wedstrijd die over een paar weken plaats gaat vinden.

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 09:52

Ik wil me opgeven voor een wedstrijd op 04-06. Dus neem aan dat mijn startkaart en coupons dan al wel binnen zijn.

Bedankt in ieder geval voor de antwoorden! :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:53

Voor welke datum wil je je opgeven?
Ik had mijn startkaart binnen 2 weken in huis, maar had als marge 4 weken genomen.
De verenigingen die toen wedstrijden organiseerden heb ik een mail gestuurd dat ik graag mee wou doen, maar dat m'n coupons nog niet binnen waren.
Ik kreeg toen als reactie dat dat geen probleem was en dat zodra m'n coupons binnen waren ik ze naar hun toen moest sturen.
Dus je kunt je wel opgeven, maar kijk wel of het realistisch is mbt het onvangen van je coupons en startkaart.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 21:18

Dan kun je zelfs al starten :) (met blanco coupon). Ik zou gewoon even de vereniging bellen en vragen of je in kunt schrijven en je coupon later op kunt sturen.

Lautje_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:38

Je kunt je wel via mail opgeven en als je dan je combinatienummer erbij vermeld(zie mijn knhs) gaat het vast wel goed;) tegenwoordig zijn ze redelijk snel!

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:42

De knus stuurt altijd de startkaarten op woensdag en dan zijn ze er op donderdag dus als je hem vorige week hebt aangevraagd en hij staat vermeld op mijn knhs dan heb je hem op donderdag een week later

karel162

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 02:15

ja hoor dat kan best

payo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:42

volgens mij verstuurd de knhs 2 keer in de week dingen weg (volgens mij op woensdag en vrijdag)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:43

payo schreef:
volgens mij verstuurd de knhs 2 keer in de week dingen weg (volgens mij op woensdag en vrijdag)

Nee, dat is niet waar. Alles wordt op dinsdag uitgedraaid en dan op dinsdag of woensdag verstuurd.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:00

Ik wilde hier geen speciaal topic voor openen, dus ik hoop dat een van jullie me kan helpen met deze vraag:

Ongeveer anderhalf week geleden heb ik me aangemeld bij de KNHS als individueel lid, omdat ik niet bij een vereniging rijd en dat ook niet van plan ben om te doen, aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan de vereniging hier in de buurt.

Ik kreeg netjes het bericht dat mijn aanvraag word verwerkt. Maar ik kan nergens vinden hoelang het duurt voor zo'n aanmerking verwerkt is en of ik met dit lidmaatschap wel wedstrijden kan rijden.
Ik stuurde vervolgens het secretariaat een email met dus de vragen hoelang het duurt en of wedstrijden rijden met dit lidmaatschap mogelijk is. Ik heb nog steeds niets terug.
Daarbij heb ik ook nergens kunnen vinden waar en hoe ik moet betalen, aangezien ik nergens mijn rekeningnummer heb moeten invoeren of iets dergelijks.

Jullie weten vast hoe hoe dit in zn werking gaat..
Alvast bedankt!

Edit: Ik krijg net een mail binnen, op het moment dat ik dit verstuurde :+
Alsof ze het ruiken ofzo..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:15

het verschilt per keer hoe lang het duurd. Soms is het binnen 3weken binnen en soms duurd het zelfs 2 maanden. Valt weinig zinnigs over te zeggen. gewoon aan de knhs zelf vragen.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:48

Ja dat had ik gedaan, maar ik kreeg dus niets terug, tot vanmiddag.

Piennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:40

Ik zou nog even wachten ;-)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 23:03

En wat zeiden ze dan in die mail vanmiddag?

tsjillert27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 23:04

mss nog heel even wachten

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 23:08

@leonie: Dat mijn aanmelding verwerkt is en ik kreeg ook persoonsnummer enz enz.
Ik kon me nu inschrijven voor wedstrijden..