B kur op muziek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

B kur op muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 13:23

Hallo!

Ik heb erg lang gezocht op de site van de knhs maar ik kan niets vinden over de eisen die er gesteld worden aan een B kur op muziek.
het begint enkel bij de L, weet iemand wat de eisen zijn of waar ik ze wel kan vinden?

De knhs heb ik al gebeld die zeggen dat als er iets over bekend is dat op de site staat, niet dus?
alvast bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:24

Worden er überhaupt wel B kürs gehouden?
Nog nooit gezien dat dit officieel gebeurd.

chivaldi

Re: B kur op muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:26

er worden weinig tot geen officiele kürs gehouden op B niveau je komt ze hier en daar wel is tegen maar niet heel veel!
Onder andere op onderlige wedstrijden en staldagen zie ik ze wel erg veel! zoals op de ponyhof in aagtekerke. stal de braamhof in koudekerke enz :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 15:34

Ik zou zeggen kijk wat er in de klasse B gevraagd wordt en voeg dat toe op je kur :)

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 15:36

In de oude proevenboekjes van de KNHS had je pagina's waarin dit precies beschreven werd voor de klassen B, L, M, en Z. Ik weet alleen niet zeker of het ook in de nieuwe proevenboekjes staat.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:40

In de B worden geen officiele wedstrijden uitgeschreven om kur te rijden. Dit is pas vanaf het L zo, vandaar dat je op de site van de KNHS en in het proevenboekje niet terug kunt vinden wat de verplichte onderdelen zijn.
Vaak worden de kuren in de B georganiseerd op onderlinge wedstrijdjes of bijzondere dagen van stallen. Kijk voor de onderdelen die gevraagd worden in de B in je proevenboekje en maak zelf een andere proef die je op muziek gaat rijden.

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:50

volgens mij gebeurd dit niet officeel hoor