Wachten op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Isis_Quinto

Wachten op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 13:45

Heeey

Ik ga in het outdoor weer veel dressuur wedstrijden rijden ,
alleen meestal start ik aan het begin.
(er zijn altijd veel ringen met veel deelnemers)
Meestal moeten we wachten tot al het dressuur is afgerond en dan komt de prijs uitrijking pas.
We moeten dan altijd wel iets van 4/5 uur wachten.
Ik vind het niet zo heel erg maar mijn ouders zijn er minder blij mee.
Wat doen jullie? halen jullie het een andere keer op of blijven jullie wachten?

xx

kleinvosje

Re: Wachten op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:47

Dat ligt er een beetje aan. Als het dichtbij huis is, breng ik mijn paard weer naar huis en ga ik later wel terug. Is het verder weg, dan doe ik een briefje bij de coupons, of ik zo laat mogelijk in de rubriek kan starten. Meestal geven ze daar wel gehoor aan...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:51

Als ik meer als 1,5 uur moet wachten, breng ik mijn paard meteen na de proef naar huis en kom later terug.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:30

listiglistje schreef:
Als ik meer als 1,5 uur moet wachten, breng ik mijn paard meteen na de proef naar huis en kom later terug.

Dit hou ik idd ook een beetje aan, als ik de tijd heb om op en neer te rijden voor de prijsuitreiking doen we dat :)

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:23

listiglistje schreef:

Dit probeer ik ook altijd zo veel mogelijk!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:34

als er veel tijd tussen zit dan breng ik mijn paard terug naar huis, en als t een kleine wedstrijd is wat steeds na elke rubriek de prijsuitrijking is of als ik laat in de rubriek start wacht ik gewoon.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:37

Ik probeer altijd zo vroeg mogelijk te starten zodat we op ons gemak paardlief naar huis kunnen brengen en dan op ons gemakje terug kunnen voor de coupons.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:57

Hangt er bij mij vanaf, als het dichtbij is, paard naar huis en weer terugkomen (jammer genoeg valt dit wel niet vaak voor :+) en anders vertrekken wij naar huis en halen mijn clubgenoten het voor mij op en geven ze het de dag erna aan mij, handig ! :j

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:25

Ik start over het algemeen vrij dicht bij huis, zijn veel wedstrijden hier in de buurt altijd gelukkig.

Maar als ik langer moet wachten dan zo'n 1,5 uur breng ik mijn paard terug naar huis, en ga ik zelf later terug of stalgenootjes/ clubgenootjes nemen mijn coupons en evt. prijs mee.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:31

Hier krijg je de coupons altijd wel tussendoor.. Dus ik wacht eerst op coupons, bij slechte punten gelijk naar huis. Bij goede punten paard terug brengen en zelf weer terugkomen of wachten als het niet heel lang meer duurt..

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:55

Als je hier niet geklasseerd bent ( dus in de prijzen valt) krijg je de coupons tussendoor. Dan kan je ook gelijk naar huis.
Is dit niet het geval en moet je echt overdreven lang (+1,5u) wachten breng ik eerst paard naar huis en kom ik later terug.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:58

Ik vraag altijd of ik aan het einde van de rubriek kan ;)
dan hoeft me paard niet lang te wachten :)
anders, brengen we der eerst terug, en kom dan weer terug voor de prijsuitreiking

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:22

Als ik voldoende tijd heb, breng ik mijn paard ook terug naar huis.
En met weer zoals dit weekend rijden we met 2 auto's :)
Er hoeven morgen na mij nog maar 3 combinaties te starten, en ik rij er zo'n 3 kwartier over om thuis te komen, dus dat word hem niet.
De eigenaar neemt het paard dan mee naar huis, en ik blijf wachten op de prijsuitrijking :)
Hoeft paardlief ook niet zo lang in de warmte op de trailer te blijven staan.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:32

Coupons worden hier van te voren nooit gegeven. Als het dichtbij is en duurt nog lang dan gaat paard naar huis en ga ik later terug. Anders wacht ik gewoon even. Paard vind gras altijd wel heel erg lekker en is lekker rustig op de trailer en als het zonnetje schijnt, wat maakt het dan uit? :)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:35

Ik breng ook eerst mn paard naar huis, start nooit verder weg dan ca 20km dus dat kan makkelijk.
Heb echt een hekel an wachten :P

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:56

Als het lekker weer is en ze kan lekker grazen, dan wacht ik wel :) Als ze in de trailer moet, laat ik haar liever niet langer dan een half uur staan, want het hooi is zo snel op :P

GMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:14

Het licht er aan als het heel lang duurd kan je net zo goed je paard naar huis brengen voor zo'n beest is het ook niet echt fijn om uren te wachten op een trailer.