Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus probeer je maar wat in de juiste richting te sturen dan... _Esther_87_ schreef:Ik vind het netjes, mooi constant. Ik weet wel dat je hier in de omgeving onder de 190 pnt in grote rubrieken meestal niet in de prijzen zit en zeker geen 2e/3e word...winnaar zit vaak wel boven de 200 in het B en L. Maar evengoed keurige punten hoor!
Ik zie trouwens dat de punten over een behoorlijk lange periode zijn, ik zou dan persoonlijk wat meer progressie willen zien...Train je ook wat wedstrijdgericht als je weer gaat starten? Ik bedoel, met 190 punten valt er nog heel veel te verbeteren, heb je ook iemand die daar met jullie aan kan werken?
Als jullie dat willen tenminste, begrijp niet zogoed wat je eigenlijk wilt vragen namelijkdus probeer je maar wat in de juiste richting te sturen dan...
_Esther_87_ schreef:Ok, fijn dat je binnenkort weer gaat beginnen! Het proefje zou ik niet te vaak oefenen hoor, vooral de B proefjes zijn erg simpel een paarden hebben direct door waar ze bv moeten aangalopperen!
Oefen dan bv anderhalve volte doorzitten en dan galop, en ook regelmatig een volte doorzitten in draf zonder te galopperen, dat soort dingen.
Probeer gewoon je paard lekker actief, goed aan de hulpen te rijden. En als je proefjes straks goed gaan, mag je gerust wat extra eraan gaan rijden op wedstrijd...dus actievere overgangen, meer middendraf proberen te laten zien, net een wat actievere (niet overhaaste!) draf en galop vragen...laat zien dat je eraan rijdt en niet alleen erop zit! Gewoon proberen alles eruit te halen wat erin zit ipv een 'braaf' proefje te rijden.