,Gisteren zou ik mijn eerste B-wedstrijd gaan rijden.
Tijdens het inrijden was hij super, hij was ontspannen, hij bleef bij me, zocht me hand op etc.
Toen ik mijn eerste proef ging rijden mocht ik eerst één rondje door de bak, maar toen we langs het juryhokje kwamen vond hij het ineens erg eng daar
, hij draaide om.Maar na een tweede keer erlangs te gaan, vond hij het nog steeds wel erg spannend maar draaide niet meer op.
Toen ik de proef wou gaan beginnen aandraven, van hand veranderen middendraf dan weer van hand veranderen maar dan in stap ging goed alleen hij was beetje gespannen op dit moment doordat hij dat hokje nog steeds eng vond, en maakte daardoor ze pas soms niet helemaal af..
, maar toen ik aan het hand veranderen was kwam de jury naar buiten dat ik maar moest stoppen omdat mijn paard niet goed loopt hij is kreupel zegt ze.. Alleen hij is echt niet kreupel, heb hem nagekeken van alles maar er is echt niks
, hierna in de binnenbak weeer gereden en hij was gewoon weer normaal.Verschillende mensen hebben gekeken en lesgeefsters hebben gekeken en zijden dat er niks aan de hand was, dat het gewoon zijn loopje is ( draver ) , Wat had de jury in zo'n geval moeten doen?Groetjesss!

terwijl ik dus steeds zei dat ze helemaal niet kreupel was, maar het de spanning was.