het is misschien een domme vraag maar toch

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

het is misschien een domme vraag maar toch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 10:13

Hoi,

Ik ben bezig met het inschrijven voor wedstrijden.
Digitaal snap ik wel maar datk an niet overal..
Als je je nou niet digitaal in kan schrijven moet je dan mailen naar de manege of je je nog in kan schrijven en dan daarna je coupon op sturen? of hoe?

Heb gezocht maar kon dit niet ergens terug vinden

Groetjes

japielover

Re: het is misschien een domme vraag maar toch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 10:38

niemand?

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:43

hoi,
je kan je inderdaad niet altijd digitaal inschrijven
ik stuur altijd een mailtje naar de vereniging, en bij bevestiging doe ik de coupons op de bus.
Bij sommige wedstrijden staat dat je coupon opsturen als inschrijving teld en mailen niet hoeft.

Succes!!!

Rienie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:44

Jah, je moet dan gewoon naar de vereniging mailen, staat ook wel zo'n link bij(als je via startlijsten.nl doet)

Daarna krijg je vaak bericht en moet je je coupon opsturen!

Succes met je wedstrijden!:D

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:45

Meestal staat er op wedstrijdplatform.nl hoe je je in moet schrijven voor de wedstrijd, dat kan zijn door digitaal in te schrijven, via de website van de rijvereniging of door simpelweg alleen coupons op te sturen. :).

Het hangt dus af van de vereniging. Als er een telefoonnummer van het secretariaat bij staat is het misschien handig om even te bellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed gaat!

FloorHombre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:29

Ik vraag dan altijd eerst of er nog plek is in mijn catogorie, zo ja dan kun je je gegevens opsturen, na een bevestiging stuur ik vervolgens mijn coupons op.

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 06:03

bellen, mailen of alleen startcoupon opsturen, verschilt per vereniging maar staat er over het algemeen wel erbij hoe je je moet opgeven

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 02:04

* Als je voor sluitingsdatum van vraagprogramma je inschrijft stuur je gewoon je coupons op naar het adres wat in het vraagprogramma staat, kom je op de wachtlijst krijg je 9 vd 10 keer je ongebruikte coupons wel terug.

* Wanneer je na sluitingsdatum je nog wilt inschrijven kun je het beste bellen of mailen naar de vereniging, zet gelijk in je mail wie je bent, welke vereniging, welk paard/pony, vader van paard pony en de klasse die je wilt starten zodat ze jou gelijk op de lijst kunnen plaatsen zonder dat er weer een paar dagen mail tussen zit. Vervolgens kun je gelijk afspreken of je de coupons meeneemt of nog op stuurt.

Kijk goed wat er in het vraagprogramma staat, en verstandigste is gewoon ruim op tijd je coupons op sturen dan weet je haast zeker dat je kunt starten.