vanochtend vroeg wakker geschud door me ma
Gefeliciteerd meid!
wat?!
oja ik ben jarig vandaag!
ik ben binnen 5 min bij het bos! lekker handig! dus paardje inladen en hop naar het bos! voor de 1e x ging ik M crossen(met een pony met watervrees,hoe krijg je het voor elkaar
) mijn dressuur ging echt slecht! en vooral als je weet wie de jury is word je al niet blij!
heb bij die man nog nooit hoger gereden dan 153 ofzo! naja na mijn dressuur zeeen van tijd.....
dus de cross gelopen tijdens het Z paarden gebeuren, wel leuk maar vond ze allemaal niet denderend rijden! vooral op de 1e sloot viel het me tegen! bij 1 van de laatste hindernissen vroegen we hoeveel er goed overheen kwamen! die man zei dat er slechts 5 goed over waren 2 die weigeringen op hadden en de rest was daar geneens gekomen!
maarja ik had met mijn dressuur 155(zo weer een ophoging bij die vent
) viel me alles mee, stond zelfs 3e van de 7........
naja ik moest als 1e starten! na heel langgggg wachten, eindelijk springen! ik moest na Merel Blom springen(ja heb je zien springen hoor!
) naja stond vreselijk laag natuurlijk! ik spring Z(1.20) en dit parcours stond net aan op 90cm!
zowat gestruikeld hihi, maar ik was foutloos net als iedereen
naja toen als 1e crossen! wil die eikel toch niet weg! en te steigeren en idioot te doen! dus ik ging al ff later van start, naja alles ging perfect! de bodem was VRESELIJK zwaar....(dus kijk uit mensen die morgen moeten!!!) het ging allemaal maar erg hard, bij het water moest ik een steil springen daarna een boom en dan boom met waterop de middelste maakte hij een stop, ik had te weinig kracht om hem goed door te drukken! maarja de rest ging super! met 1 stop de finish gehaald........helaas beetje erggggg snel
daar baal ik nog het meest van dat ik te snel ging
niemand die dat verwacht van mijn vuilnisbakkie waarvan iedereen denkt dat ie niet hard kan! wel dus
maarja daar kreeg ik 2 strafpunten voorik heb geen idee hoeveelste ik ben geeindigd,maar er werd niet super gecrosst!
ik ben wel reserve kampioen Noord Holland(yeahhhhh van de 2
)morgen weer een hele dag te groomen en balken sjouwen!
ben nu reserve kampioen in het B geweest, in het L en nu ook in het M
ik heb wat met die reserve plek!
oh chantal ik heb je nog zien springen! wij gingen ff alle Zers bekijken
en je zei nog wat tegen je pony in het parcours, erg grappig
en wat is wolver de jonge toch vreselijk groot voor dat leuke pony'tje!!!! hij mag nodig op zoek naar een grotere hoor!
Nog een wedstrijd, en dan gaat zijn broertje er mee rijden
)
)
)
)
!!!