Knotje in je haar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jethafa

Knotje in je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 20:34

Ik heb onhandig knotjes-haar. Precies net er tussenin: niet heel lang, maar ook niet echt kort. Los staat slordig, maar in een knot kan bijna niet (staartje kan net dubbel, maar ziet er een beetje mini uit). Ik kan wel een staartje, maar dat is dan wel een kort staartje (8 cm ofzo). Dat staat dan niet zo netjes! Ik heb wel eens zo'n donut gezien, maar ik denk dat ik mijn haar daar niet omheen krijg! Of kan dat wel?

Meer mensen dit probleem?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:37

Ik heb denk ik ongeveer dezelfde lengte haar.
Ik doe gewoon een klein knotje en dan daaromheen zo'n grote wokkel die je vroeger veel had, in de kleur van mijn haar (bruin) :D
Daar overheen een kralending en dat ziet er aardig uit als knotje.

piepelieJarig

Re: Knotje in je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:14

Ik heb dun haar tot net boven mijn schouders. Ik maak een lage staart met flink wat elastiekjes er omheen. dan een donut eroverheen (deze blijft dan hangen door de dikte van de elastiekjes). Dan ga ik op mijn kop hangen en verdeel mijn haar over de donut en doe er een dik wit (harig) elastiek omheen (koop je per 2 bij de Etos). Omdat de donut dezelfde kleur heeft als mijn haar zie je het niet als het haar niet goed verdeelt is. Flink wat haarlak eroverheen en dan een parelnetje eroverheen en je hebt een supermooie knot.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:18

En als je een kleine donut maakt? Een oude sok oprollen, teen er uit knippen. Past het dan niet?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 22:41

Of je stopt het onder je cap?
Is netter dan een staartje..

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:47

Ik rij tegenwoordig met een haarnetje, geen piekende haren meer. Het stuk wat onder mijn cap uitkomt sla ik dubbel en doe er een mooi elastiek omheen.

o0horsey0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:47

Ik heb er zelf geen last van, maar veel mensen mensen met haar tot boven de schouders hebben een netje om het haar en verder niks. Misschien is dat wat. En anders misschien een vlechtje maken en die dubbel doen of draaien en dan een kralending eroverheen. :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:50

Ik deed altijd eerst mijn haar in een netje, daarna een elastiek er omheen, dan zo'n mooie witte knip met een netje eraan boven mn elastiek vastmaken en klaar is kees!

jannieplant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:10

Ik zou een donut proberen, en anders onder je cap

Miepie77Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:12

Amanda schreef:
Ik heb denk ik ongeveer dezelfde lengte haar.
Ik doe gewoon een klein knotje en dan daaromheen zo'n grote wokkel die je vroeger veel had, in de kleur van mijn haar (bruin) :D
Daar overheen een kralending en dat ziet er aardig uit als knotje.

zelfde hier +:)+

Mickskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:32

ik heb ook niet heel lang haar, maar doe het altijd op deze manier: http://www.anky.nl/home?p=altijdalwillenweten&i=27 kost me een minuutje en zit perfect :D Je hoeft er dus echt geen heeeel lang haar voor te hebben! Oja, de losse plukjes zet ik vast met schuifspeldjes..

_Megann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:01

Er zijn ook zo`n klemmetjes met een haarnetje aan, dan kan je een staartje maken en de loszittende haren in dat netje.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:05

een donut met een haarnetje en knothoes zal vast wel blijven zitten.
en anders lijkt me onder je cap het handigst.. ;)

nijenhuis01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 11:28

Mijn vriendin had dit ook.
Staartje maken, rol er om heen, haar erom slaan, elastiek, pantie, kralen netje en weer een elastiek.
Zag er altijd netjes uit.